Lawrence

Hapjes: een 10. Service: een 1. Levering niet compleet, klacht afhandeling zeer onprofessioneel.

Mooie opmaak, lekkere hapjes. Chauffeur echter niet laten vertrekken voor controle op compleetheid.

Reactie Hapjesschaal:

fijn dat je de hapjes een dikke 10 vond.
fijn dat je de hapjes een dikke 10 vond.
over de levering hebben we veel contact gehad, zonder dat u een bewijs had of het incompleet was, hebben we u een vergoeding gegeven puur op uw blauwe ogen, en toch nog een trap na geven.
we laten ons niet afleiden en kijken naar onze gemiddelde cijfer en complimentjes!
en door....

marion

Leuke shop zeg! heerlijke hapjes en bijzondere smaken.

leuk verpakt , goede service, echt een aanbeveling

Amy keulemans

Waanzinnig leuk bedrijf, gevonden via tik tok
heerlijke schalen en wraps en ook de mini broodjes

hoe het eruit zag, en de smaak natuurlijk en de service is perfect.

steven

Wat een ervaring! leuk verpakt zeg en wat was het lekker. ook voor de kerst weer besteld

service en uitstraling , duidelijke info

olivier ohe en laak

Fantastische service, eerlijk duidelijk en prima op tijd geleverd.
de mini broodjes zijn verrukkelijk.

contact service en de uitstraling.

A. de Jong

Een top ervaring, keurig binnen aangegeven tijd geleverd, mooi verpakt, en met familie genoten van de heerlijke hapjes. Nog een vraag gesteld, werd meteen beantwoord.

arno

Fantastische hapjes en mini broodjes mogen ontvangen.
zeer vriendelijk en leuk verpakt.

duidelijke site ,duidelijk antwoord en goede sms service.

Linda

Niet goed! Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen met een simpele vraag wat voor vlees zijn de producten gemaakt of wat voor vlees zit er in het product. Elke keer worden mijn vragen... Niet goed! Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen met een simpele vraag wat voor vlees zijn de producten gemaakt of wat voor vlees zit er in het product. Elke keer worden mijn vragen maar half beantwoord zodat ik nog niks weet. Uiteindelijk weer gemaild schrijven ze terug u kunt halal bestellen dat was de vraag niet! Wat is de moeite om even antwoord op de vraag te geven van wat er in een product zit. Na meerdere mailtjes geen antwoord meer gekregen op de vraag wat er in een product zit. Meerdere mensen voor mij de vraag laten stellen krijgen ook geen antwoord op de mail. Zeer slecht uiteindelijk niks kunnen bestellen omdat ze geen antwoord wensen te geven. Erg jammer

Reactie Hapjesschaal:

hi, de vragen worden niet half beantwoord, u krijgt niet het gewenste antwoord.
hi, de vragen worden niet half beantwoord, u krijgt niet het gewenste antwoord.
halal staat in de halal index , de rest van de site is NIET halal, hoevaak we ook antwoorden u bleef dezelfde vraag stellen.

Afd. Kattenbosch (Burgmans)

Top, erg smaakvol mooi en netjes aangeleverd. De bewoners van mijn afdeling hebben super genoten van alle de lekkere hapjes.

Goede service, lekker eten

Berdien

Waanzinnig leuke webshop!
Heerlijke hapjes en het ziet er leuk uit.
Track and trace tot aan de voordeur.

Goedkoop, veel service, mooie site