Nancy Michielse

Voor onze house warming party 2 mooie planken besteld, die mooi op tijd en door zeer vriendelijke chauffeur werden geleverd. Met veel smaak is alles verorberd

Mooi en netjes verzorgden hapjes die altijd weer lekker smaken welke je ook besteld

Wij hebben genoten van de hapjes, iedereen vond t lekker. De service is primaven alles zeer goed verzorgd. N echte aanrader

Ik zou de klanten als tip geven, even n beetje water op de schaal verwarmen voor t schoonmaken, dan veeg je de restjes er zo af.

Voor de eerste keer gebruikt gemaakt van hapjesschaal.nl de bezorger wad op tijd en erg vriendelijk de hapjes waren heerlijk.

Snelle bezorging. Goede kwaliteit. Goede prijs

Goede service, nette levering, goed verzorgd.

Zeer uitgebreid voor n nette prijs

De sortering van hapjes was niet wat op de foto s en in de beschrijving was aangegeven

thuis levering snelle bezorging

Reactie Hapjesschaal:

de box nr 7 die u besteld heeft bestaat uit 2 wrapschalen die hebben we geleverd.
verder 2 dessertschalen die hebben we ook geleverd. en 2 plateaus met gehaktballetjes sate chorizo en rauwe ham. exact zoals op de foto! .netjes oprijd geleverd de leukste chauffeur gestuurd en gratis bij u bezorgd. meer kunnen we er niet van maken.

Ridderpoort 20 Sovak

Heerlijke hapjes.
Vriendelijk personeel.
Alles prima volgens afspraak geleverd

Komen afspraken stipt na.
Goede kwaliteit van hun producten
Klantvriendelijk

Eveline

Heel erg lekker

Zag er goed uit. Erg lekker!

Uit eerdere ervering was dit weer uitstekend verzorgd en een goede communicatie omtrent levereng e.d.

Alles was prima

Ik vind dat leuke ideeë, dat mag via website hapjes bestellen!!! Die was gekomen in Grote doos, met mooie zwarte schalen, voor 12 personen was eate zat .

Voor zo kwaliteit echt goede Price!!!

Prima ervaring en daarom weer voor gekozen.

Goede website, sterke communicatie en terugkoppeling.