Elly van Bussel

In één woord geweldig !! Ook onze gasten waren onder de indruk en vonden het allemaal lekker. De bezorging en service waren helemaal oké.

Het buffet wordt keurig voor je neer gezet op een mooie versierde tafel

Ferenc Schara

Zeer tevreden! Na eerst een prettig telefonisch contact, omdat we een vroege levering wensten onze bestelling geplaatst. Keurig bevestigd per sms en ook netjes op de hoogte gebracht van de precieze... Zeer tevreden! Na eerst een prettig telefonisch contact, omdat we een vroege levering wensten onze bestelling geplaatst. Keurig bevestigd per sms en ook netjes op de hoogte gebracht van de precieze tijd van levering. Vervolgens werd onze bestelling stipt op tijd bezorgd! Wat een service! We gaan er zeker vaker bestellen! De afhandeling (het ophalen van de schalen) werd ook goed gecommuniceerd en was ook goed geregeld.

Prettig persoonlijk contact, alsmede goede communicatie via de sms.

De tapas waren heerlijk! De visite heeft ervan genoten. Alleen had ik voor 1 persoon glutenvrij gevraagd, en dat kon, alleen was het glutenarm.. en dat kon die persoon toch niet eten. Dus een... De tapas waren heerlijk! De visite heeft ervan genoten. Alleen had ik voor 1 persoon glutenvrij gevraagd, en dat kon, alleen was het glutenarm.. en dat kon die persoon toch niet eten. Dus een glutenvrij hapje zou welkom zijn.

Nette snelle service, goede producten, koud in de verpakking aangeleverd om 10 uur smorgens en savonds nog koud! Dus top!

Hapjes waren volledig naar wens, voldoende voor het gehele gezelschap.

Variatie in de geleverde producten.

Hapjesschaal is een enorm fijn bedrijf!
heel erg klantvriendelijk, zowel aan de telefoon als bij levering.
de hapjes maar vooral de broodjes waren ontzettend lekker!!
alles is...
Hapjesschaal is een enorm fijn bedrijf!
heel erg klantvriendelijk, zowel aan de telefoon als bij levering.
de hapjes maar vooral de broodjes waren ontzettend lekker!!
alles is heel erg fijn verlopen, heb een feestje gehad zonder zorgen.

het zag er fantastisch uit!
ontzettend lekker!
heel klantvriendelijk!
de sms berichten!

E van der Ham

Heerlijke hapjes goed verzorgt

goede website, mooie foto's van de hapjes

HEERLIJKE hapjes en RUIM voldoende

Het was echt heerlijk

Els Thomasse

Heerlijk!!!!. Goed verzorgd en super service.

Goede service. Duidelijke afspraken en heel lekker eten.

D.E.

Voor ons kraamfeest 400 hapjes besteld en iedereen vond het lekker. Echte aanrader. Bij een volgend feestje bestel ik zeker weer hapjes. :)

Goed verpakt en vers!