Lieske

Hapjesschalen zagen er zeer verzorgd uit en vielen goed in de smaak. Geweldige service.

Persoonlijk contact, eerlijkheid/transparantie en service door de leverancier. Boven verwachting van een online gevonden dienst.

Heerlijke hapjes, veel variatie. Keurig verzorgd! Aanrader

Keurig verzorgt

Prima service, lekkere hapjes. Een minpunt: ik had twee warmhoudpannen met hapjes besteld. Allebei volgens aanwijzing een half uur verwarmd en toen de stekker eruit getrokken, bleken de hapjes in de... Prima service, lekkere hapjes. Een minpunt: ik had twee warmhoudpannen met hapjes besteld. Allebei volgens aanwijzing een half uur verwarmd en toen de stekker eruit getrokken, bleken de hapjes in de ene schaal aan de onderkant verbrand. Jammer.

Het gemak; gratis gebracht, alles weer opgehaald, nergens geen omkijken naar.

Elly van Bussel

Wij hadden een feestbuffet en het was Super goed !! Ook onze gasten waren onder indruk en Heel enthousiast en moet ook hun complimenten door geven aan Hapjesschaal. nl.

Alles was netjes geregeld en bezorgd, ook een heel vriendelijke bezorgerster

van Aalst

Wij waren erg tevreden over hapjesschaal.nl
Levering goed, hapjes waren erg lekker en top service!

Alles was prima naar wens

Tuin met keu's

Hapjes waren smakelijk. Ik had een tapas schaal besteld met ongeveer 60 hapjes. Ik miste daar alleen informatie van de inhoud van de wraps en allergenen informatie. Stond ook niet op de website dus... Hapjes waren smakelijk. Ik had een tapas schaal besteld met ongeveer 60 hapjes. Ik miste daar alleen informatie van de inhoud van de wraps en allergenen informatie. Stond ook niet op de website dus ik had verwacht dat er een lijst bij geleverd zou worden. Ook vond ik het raar dat ik eerst lees dat jullie leveren tussen 10 en 14 uur. Dan ineens staat er bij bestellen met een uitloop tot 16 uur. En in de namiddag 1 dag voor het leveren kreeg ik een sms dat er een uitloop is tot 17 uur. Ik had de schaal om 15 uur nodig dus was best wel spannend. Ik zou deze informatie graag voor het bestellen willen weten. Gelukkig was het op tijd geleverd

Goed verpakt

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor ue review..zoals vermeld op de site mbt de allergenen graag eerst contact. we hebben te maken met zoals in 2017 31??? verschillende allergenen aanvragen we hopen dat u begrijpt dat ze... bedankt voor ue review..zoals vermeld op de site mbt de allergenen graag eerst contact. we hebben te maken met zoals in 2017 31??? verschillende allergenen aanvragen we hopen dat u begrijpt dat ze voor ons niet allemaal te verhelpen zijn. ook wij zitten op deze drukke wegen en hebben het niet altijd in de hand met files ed.

Jorge Jurado Reina

Het is ideaal en goed. Hapjes waren lekker en gezelschap was ook diep onder de indruk. Top

Lekker, goede service, goede kwaliteit/prijsverhouding.

Willem

De bami was voortreffelijk. De warme hapjes waren ook prima in orde. De koude hapjes vielen erg tegen.

Het gemak en de presentatie waren erg sterk.

Super goed! Mooi optijd gebracht en heel goed verzorgd. Meer dan genoeg!

Het was heerlijk veel complimenten en veel verschillende hapjes met overheerlijke broodjes...party tafel echt een aanrader!

Wij bestelden 3 verschillende hapjesschalen voor een teambijeenkomst. Alles zag er keurig verzorgd uit. Fijn dat het zo maar op tafel gezet hoefde te worden. Iedereen was erg te spreken over de... Wij bestelden 3 verschillende hapjesschalen voor een teambijeenkomst. Alles zag er keurig verzorgd uit. Fijn dat het zo maar op tafel gezet hoefde te worden. Iedereen was erg te spreken over de hapjes en menigeen heeft dan ook een folder meegenomen. Van een van de schalen voor de warme hapjes is denk ik de thermostaat kapot, want op stand 1 ging het veel te hard. Flink wat stukken vlees zijn daarom aangebrand.

Snelle service, ene dag besteld de andere bezorgd. Keurig verzorgd en smakelijk.