Mathijssen

Hapjesschaal is voor een feestje ideaal, De hapjes en de hapjespannen waren super. Lekker en gemakkelijk . Iedereen heeft genoten van jullie kookkunst.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Netjes thuisbezorgd en weer opgehaald. Daar kan je van op aan.

Het eten was prima en ruim voldoende. De gasten en wij waren enthousiast. Voor de tweede keer besteld en de kwaliteit prijs vergelijking is erg goed.

Afspraken worden nagekomen. En met onze vragen/allergieƫn ook.

Hapjesschaal deed an onze verwachtingen. Goede service.

Tijd van bezorgen prima dmv van sms

TMFI

De bezorging was prima, de hapjes waren ook erg lekker. De hapjes waren goed verpakt en de dag erna nog heerlijk vers. Het telefonisch contact met Hapjesschaal.nl verliep ook plezierig.

Kwaliteit en versheid van de hapjes zijn geweldig

fam. Huijbers

Mooi gepresenteerd, snelle service en heerlijke hapjes! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Op verzoek vroeger geleverd en dat was geen probleem. Fijn dat ze hiertoe bereid waren.

G van Veenendaal

Zag er prima uit, goed verzorgd en ook lekker, er was geen spekkoek bij wat wel op de foto stond maar daarvoor in de plaats was er veel meer dan wat we eigenlijk zouden krijgen. Mijn mond viel open... Zag er prima uit, goed verzorgd en ook lekker, er was geen spekkoek bij wat wel op de foto stond maar daarvoor in de plaats was er veel meer dan wat we eigenlijk zouden krijgen. Mijn mond viel open zoveel toen het thuis gebracht werd. Een dag later was er genoeg om nog heerlijk van te lunchen. Voor mij is Hapjesschaal niet meer weg te denken. Bij het volgend feestje weer bestellen of gewoon als je een keertje visite krijgt gewoon tussen door.

Ik had gebeld en wilde inlichtingen vragen over bepaalde dingen maar er was niemand die de telefoon op kon nemen. Ik dacht nou dan bel ik nog wel een keer maar ik werd na 5 minuten al terug gebeld... Ik had gebeld en wilde inlichtingen vragen over bepaalde dingen maar er was niemand die de telefoon op kon nemen. Ik dacht nou dan bel ik nog wel een keer maar ik werd na 5 minuten al terug gebeld en kon de vragen stellen, De bezorster was erg aardig en nam de tijd en was ook op tijd. Hier is de klant echt nog koning.

Antonis

Luxe tapas tafel besteld! Heerlijke ervaring.veel hapjes voor je geld en mooi opgediend.uiterst vriendelijk personeel en de service is super ,erg duidelijk allemaal .volgende keer weer hapjesschaal.nl

Zeer klantgericht heerlijke hapjes mooi opgemaakt . Leuk dat ze er een attentie bij doen. Voor de mensen die een revieuw achterlaten heb ik een tip ....kijk naar de Prijs kwaliteit verhouding die ie... Zeer klantgericht heerlijke hapjes mooi opgemaakt . Leuk dat ze er een attentie bij doen. Voor de mensen die een revieuw achterlaten heb ik een tip ....kijk naar de Prijs kwaliteit verhouding die ie perfect .

Het heeft zeker gesmaakt. We misten echter brood wat er een andere keer wel bij zat. Een ander punt wat wij zouden veranderen is dat er helemaal geen groente/ fruit bij zit. Dat moet je dan alsnog... Het heeft zeker gesmaakt. We misten echter brood wat er een andere keer wel bij zat. Een ander punt wat wij zouden veranderen is dat er helemaal geen groente/ fruit bij zit. Dat moet je dan alsnog zelf regelen. Tip: stik de zwarte kleden om. Met rafelranden ziet het er wat slordig uit. Voor mij zelf is het de laatste keer dat ik bij jullie bestel.

Zeer vriendelijke bezorger. Bestellen is gemakkelijk en de aflevering/ophalen verloopt gemakkelijk. Tijdsindicaties en berichtjes daarvoor zijn handig.

Reactie Hapjesschaal:

hallo esther bedankt voor je review, je bent er te spreken over onze service daar zijn we blij mee, u heeft een luxe tapastafel bij ons besteld daar zit helaas voor u geen brood bij en geen groente... hallo esther bedankt voor je review, je bent er te spreken over onze service daar zijn we blij mee, u heeft een luxe tapastafel bij ons besteld daar zit helaas voor u geen brood bij en geen groente en fruit. de vorige keer heeft u echter een andere tafel besteld vandaar het verschil.jammer dat u dat zelf niet door had.jammer voor ons omdat u dat meeneemt in de beoordeling.de kleden vouwen we altijd netjes om daar zijn we heel secuur in.jammer dat als u zelf een verkeerde bestelling plaatst u geen aanbeveling geeft.

Prima service. De sms van de levertijden bleek niet correct. De smaak was redelijk

Klantvriendelijke werkwijze

Reactie Hapjesschaal:

we waren inderdaad iets te vroeg excuses daarvoor.

Verjaardag

Het was helemaal super en echt mooi
Het was helemaal super en echt mooi
Alles was heerlijk op de kipkluifjes na die luste niemand (rare smaak) en zuin daarom ook in de prullenbak beland maar de balletjes uit dezelfde pan waren heerlijk.
Qwa service zou ik niet weten wat er beter zou kunnen

Snelle levering en heel mooi verzorgd

Reactie Hapjesschaal:

hallo! bedankt voor uw review de kipkluifjes zijn best apart gekruid inderdaad. over het algemeen zeer gewaardeerd.