Esther Vorster

Voor eerst keer besteld bij Hapjeschaal.nl. Overzichtelijke site. Veel keus. Prima communicatie na bestelling.
Mooi gepresenteerd op schalen. Ziet er allemaal heerlijk en goed verzorgd uit en de smaken waren echt goed. Reacties van onze gasten waren allemaal erg positief.
Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Als wij weer een feestje o.i.d. organiseren zullen wij zeker weer bij u bestellen!

Goede communicatie. Goede kwaliteit van de producten. Heerlijke smaken.
Leuk ook de bedankkaart met snoepjes!

Super kwaliteit prijs verhouding..

Duidelijke website en goede service!

JOM van Dieren

Was heel erg lekker en heel goed verzorgd

van der dussen

Heel goed

nee

Ik wilde graag hapjes in huis halen of iets van een catering bestellen voor mijn collega’s die op bezoek kwamen. De meeste cateringbedrijven zijn echter voor veel meer personen. Toevalligerwijs... Ik wilde graag hapjes in huis halen of iets van een catering bestellen voor mijn collega’s die op bezoek kwamen. De meeste cateringbedrijven zijn echter voor veel meer personen. Toevalligerwijs hapjesschaal getroffen via Google en het was geen probleem om nog voor de volgende dag de hapjes te bestellen. Service is goed en ook het ophalen van de spullen verliep vlekkenloos. De hapjes zijn erg lekker!

Dat het nog op korte termijn besteld kan worden en dat de prijs/kwaliteit verhouding heel goed is. De hapjes zijn lekker en de service heel goed. Erg vriendelijke mensen ook!

G

Hapjesschaal is echt een aanrader voor feesten en partijen. Hoef je zelf niet in de keuken te staan. Service is super en de hapjes smaken ontzettend lekker. Ben over hapjesschaal dik tevreden!... Hapjesschaal is echt een aanrader voor feesten en partijen. Hoef je zelf niet in de keuken te staan. Service is super en de hapjes smaken ontzettend lekker. Ben over hapjesschaal dik tevreden! Niet twijfelen, gewoon bestellen. En het allerbelangrijkste: de communicatie vanuit haojesschaal naar de klant toe is super goed!

Levering op tijd, alles vers, je krijgt heel veel hapjes voor weinig geld,

De schaal kwam ruim op tijd en keurig verpakt. Wel sneed ik me behoorlijk open aan de vlijmscherpe plastic verpakking bij het eraf halen! De uitleg zou completer moeten zijn. Blijkt dat er helemaal... De schaal kwam ruim op tijd en keurig verpakt. Wel sneed ik me behoorlijk open aan de vlijmscherpe plastic verpakking bij het eraf halen! De uitleg zou completer moeten zijn. Blijkt dat er helemaal geen viervaksverdeling bijzit. Ik heb moeten bellen om een en ander over het verwarmen nog te informeren. Ik werd netjes en behulpzaam te woord gestaan. De sateetjes waren lekker. De gehaktballetjes vond ik helaas echt vreselijk sponzig en smakeloos! Superjammer. Ze bleven allemaal over ?

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor uw bericht. we pakken de hapjes inderdaad erg goed in in uw geval moesten ze 150 km overbruggen. de uitleg staat altijd online. de vakverdeling word niet meegeleverd ook dit staat op de... bedankt voor uw bericht. we pakken de hapjes inderdaad erg goed in in uw geval moesten ze 150 km overbruggen. de uitleg staat altijd online. de vakverdeling word niet meegeleverd ook dit staat op de website.toen u ons belde wist u niet eens dat u de pan ,mocht houden ook dit staat op de website.

Nicole Vink

Het was prima verzorgd en we hebben alleen maar complimenten gekregen dat het er mooi uitzag en heerlijk smaakte

Het was heerlijk en netjes opgemaakt

Tanja L

De service is net zoals de vorige keer super! Het is op tijd bezorgd en zat netjes verpakt. Ook attent dat er aan het paasfeest is gedacht dmv chocolade eitje. Het eten zag er goed uit. Ik vond de... De service is net zoals de vorige keer super! Het is op tijd bezorgd en zat netjes verpakt. Ook attent dat er aan het paasfeest is gedacht dmv chocolade eitje. Het eten zag er goed uit. Ik vond de wraps teveel saus bevatten. Beetje kliederboel. De hapjespan hebben we op stand 1 aangezet. Binnen een paar minuten begin het al aardig te pruttelen. Gelukkig heeft mijn man even gekeken in de pan en zag dat het begon aan te branden. Dus hij is er maar even bij gebleven. De gasten vonden het lekker. Dus al met al blij.

De vorige keer dat ik bij jullie een buffet had besteld was ik enthousiaster.

Veel keuze dus voor eenieder wat

Snelle correcte vriendelijke levering