Rhedens Rozendaal

Netjes verpakt in kartonnen bakjes. In een grote kartonnen doos wordt het geleverd. We hebben een vegetarische uitgebreide lunch besteld. Min puntje: extra bezorgkosten van € 15 om het voor 13.00... Netjes verpakt in kartonnen bakjes. In een grote kartonnen doos wordt het geleverd. We hebben een vegetarische uitgebreide lunch besteld. Min puntje: extra bezorgkosten van € 15 om het voor 13.00 uur te laten bezorgen. €15 vonden we wel veel.

Netjes verpakt in aparte kartonnen bakjes met folie eroverheen.

Edward

Zeer fijne webshop! Heerlijke hapjes en mini broodjes , zeer professioneel
Fijne en duidelijke service.
Ook voor de kerstdagen hebben we alweer besteld

Makkelijke site , duidelijke info
Heerlijke smaken en ziet er top uit.

leoni

Wow! wat hebben we genoten van de lekkere hapjes en broodjes, en wat zag het er feestelijk uit, hier was echt aandacht aan besteed

uitstraling , smaken, hoeveelheid, service is echt uitzonderlijk.

Esther van de Bunte

Jullie hadden een goede klant aan ons kunnen hebben maar voor ons was het eenmalig.
Dan denk je ik geef het uit handen lekker makkelijk een keer zonder stress krijg je de hapjes aangeleverd zonder dat het plateau erbij zit.
De eye- catcher waar je de hapjes op presenteert zat er dus niet bij!
De bezorger doet vervolgens even een belletje en zegt sorry mevrouw helaas het zit er niet bij.
En daar sta je dan net voordat je feest begint en je niks anders meer kan regelen .
Echt heel erg slordig !
Hapjes verder prima alleen zonder de mooie presentatie op het plateau niet de wow factor die we in gedachten hadden .

Reactie Hapjesschaal:

onze chauffeur was idd 1 plankje vergeten, gelukkig had u al het eten wel.
waar gewerkt word worden ook wel eens foutjes gemaakt.
echt een onderdeel van het leven.

vincent rotterdam

Top bedrijf, top ervaring, zeer correct en wat was het smullen echt heerlijk

comunnicatie presentatie sms service smaken

jose verstappen

We zijn voor de feesttafel gegaan, wat een doorslaand succes, bedankt hapjesschaal

zeer grote tafel en heel veel lekkers.
way een eyecather

meindert

Geweldig! wat een leuk bedrijf,
heerlijke hapjes en superleuk verpakt.
veel hapjes voor weinig geld, en zeer vriendelijke mensen.
mensen die nog wat te zeuren hebben moeten het...
Geweldig! wat een leuk bedrijf,
heerlijke hapjes en superleuk verpakt.
veel hapjes voor weinig geld, en zeer vriendelijke mensen.
mensen die nog wat te zeuren hebben moeten het allemaal maar lekker zelf maken.

heerlijke smaken uitstraling en service

Joyce koekkelkoren

Super. Alle gasten hebben genoten van het eten. Het werd netjes geleverd en makkelijk zelf op te zetten. Meerdere gasten vroegen waar dit vandaag kwam en heb heb de site doorgegeven. Wij gaan hier... Super. Alle gasten hebben genoten van het eten. Het werd netjes geleverd en makkelijk zelf op te zetten. Meerdere gasten vroegen waar dit vandaag kwam en heb heb de site doorgegeven. Wij gaan hier in de toekomst zeker nog eens gebruik van maken

Voor ieder wat wils

CV

Super

Wordt bezorgd aan huis en weer opgehaald. Je wordt goed op de hoogte gehouden via SMS. Tevens waren de hapjes verrukkelijk. Alles wat je nodig hebt om de hapjes op te wamen of te presenteren wordt... Wordt bezorgd aan huis en weer opgehaald. Je wordt goed op de hoogte gehouden via SMS. Tevens waren de hapjes verrukkelijk. Alles wat je nodig hebt om de hapjes op te wamen of te presenteren wordt meegeleverd. Hele goede prijs/kwaliteit-verhouding.

F

Super vriendelijke mensen, ik had wat vragen en ze hebben me goed geholpen, ga er zeker bestellen als ik een feestje heb!

Vriendelijk
Snel