Het was prima verzorgd en smaakte prima. mooi op tijd geleverd

best wel vel keuze en en zo compleet dat je niks hoeft te doen als de stekker in het stopcontact

Heel lekker en keurige levering en ook weer netjes opgehaald, volgens afspraak

Doen wat ze zeggen en ook heel lekker

Service was prima. Alle afspraken zijn goed nagekomen. Hapjes zagen er leuk, smaakvol uit en smaakten prima. De hoeveelheden zijn ruim voldoende. Ronduit een aanrader en iets om vaker te doen.

Hoi de service van jullie vind ik super. Het is ideaal dat je nog een sms krijgt van de geschatte levertijd. Ik vond alleen dat de kruiden of het brood erg zout was maar dat is mijn mening misschien... Hoi de service van jullie vind ik super. Het is ideaal dat je nog een sms krijgt van de geschatte levertijd. Ik vond alleen dat de kruiden of het brood erg zout was maar dat is mijn mening misschien zijn er mensen die dat juist lekker vinden. Voor de rest was alles super.

As No Other

Meer dan voldoende heerlijk eten
Prima opmaak tafel - snel en vakkundig gedaan
Vriendelijk & klantgericht

van Uden

Wij vonden de hapjesschaal lekker maar er had wat ons betreft wat minder zout en saus bij gemogen. verder prima en goede service.

alles verliep vlot en soepel.

Ilse

Wordt super netjes geleverd. Mooie hapjespannen en serveerschaaltjes. De hapjes in de pannen zijn erg lekker. Maar de rest van de hapjes zis matig. Stokbrood kun je bijvoorbeeld beter zelf vers... Wordt super netjes geleverd. Mooie hapjespannen en serveerschaaltjes. De hapjes in de pannen zijn erg lekker. Maar de rest van de hapjes zis matig. Stokbrood kun je bijvoorbeeld beter zelf vers halen. We misten een beetje versgehalte. Tomaatjes, snackkomkommers of worteltjes hadden we liever gehad ipv de kleffe wraps met ondefinieerbaar vlees. Het was ook allemaal erg sauzig. Dan hebben we liever los knoflooksaus en pesto, zodat je kunt doseren.

Wordt netjes en op tijd geleverd.

Reactie Hapjesschaal:

hallo ilse! het brood word echt elke dag vers gebruikt! verser kan echt niet. de vulling van de wraps is altijd kipfilet plus een extra topping! de wraps zijn samen met de broodje het meest bestelde... hallo ilse! het brood word echt elke dag vers gebruikt! verser kan echt niet. de vulling van de wraps is altijd kipfilet plus een extra topping! de wraps zijn samen met de broodje het meest bestelde item online.

van Oosten

Super goed. Werd netjes door een vriendelijke damen afgegeven en de volgende ochtend mochten de planken voor de deur worden gezet. Hapjes zagen er goed uit en waren lekker

Snelle levering, lekkere hapjes, ziet er goed uit, goede prijs kwaliteit verhouding

Jaena

De hapjes en tapas waren heerlijk. Ze waren ook mooi en netjes verpakt en volgens schema ontvangen.
De hapjes pan waren ook heel handig.

Online bestellen is snel en makkelijk. Retour van de te leen spullen ging ook soepel.

Ineke

Op zaterdagmiddag besteld, op zondagochtend in huis. Super!
Op zaterdagmiddag besteld, op zondagochtend in huis. Super!
De hapjes waren lekker. Hoewel aangegeven is dat de hapjes koud gegeten kunnen worden, hebben wij enkele hapjes in de magnetron opgewarmd. Ging prima, smaakte ook goed.
Tip: op de schalen kan vermeld worden welke hapjes erin zitten of wat de ingrediënten zijn.

Het waren ruim voldoende hapjes, de smaak was goed en de service ook. Prima op tijd gemeld wanneer de bestelling bezorgd zou worden.