Hadden niet zo leuke ervaring opgedaan bij een concurrerende cateraar.
Waren dus huiverig om met een voor ons een onbekende cateraar in zee te gaan.
Dat is dit keer gelukkig voor ons...
Hadden niet zo leuke ervaring opgedaan bij een concurrerende cateraar.
Waren dus huiverig om met een voor ons een onbekende cateraar in zee te gaan.
Dat is dit keer gelukkig voor ons helemaal goed gegaan.

Hielden zich aan de afspraken/toezeggingen
Verhoudingen in de prijs-kwaliteit en kwantiteit was prima

van aalst korenland 11

Top

alles prima service, was lekker ik ga weer bestelling doen voor mijn andere dochter

Wij zijn erg tevreden over jullie! We hadden het feestbuffet; was erg leuk aangekleed, service perfect en de hapjes en schalen heerlijk! Minpuntje was dat de meesten de olijven en de saus over de... Wij zijn erg tevreden over jullie! We hadden het feestbuffet; was erg leuk aangekleed, service perfect en de hapjes en schalen heerlijk! Minpuntje was dat de meesten de olijven en de saus over de kleine balletjes op de tapasschaal te pittig vonden......

Supergoede service!

Tiffany

Hapjes waren prima en super verpakt. Vind het alleen jammer dat je ze op kamer temp moet opeten.... bepaalde dingetjes zijn warm nou eenmaal iets lekkerder verder echt niks te klagen hoor!!

Ze zouden tussen 10:00 & 16:00 bezorgen ze kwamen op 8.51 dus had nog genoeg tijd die dag top!! En het bestellen is ook heel eenvoudig op de site.

Abraham

Levering was goed en vriendelijk
Mindere puntjes waz : te weing tafelruimte om wat we besteld had neer te zetten
En dat het tafelkleed niet tot op de gronx viel zodat je de kabels e.d zag

Goede levering de tapas was goed

Tjitske Höhle-Jousma

De hapjes waren heerlijk! Het bezorgen was tot in de keuken en er was meer als genoeg!

De heerlijke hapjes, voor elk wat wils en de makkelijke bezorging en het ophalen van de plank na gebruik zijn absolute pluspunten. Duidelijke communicatie!

Krol

Ik vind het erg lekker , alles was heel smaakvol , zeker genoeg voor het aantal beschreven personen

Telefonisch contact loopt soepel ook handig als je vragen hebt

Myriam Kramer

De service was uitstekend.
Het zag er allemaal goed verzorgd en gezellig uit.
De service was uitstekend.
Het zag er allemaal goed verzorgd en gezellig uit.
De kip in de hapjespan (warm) was lekker. De koude hapjes zoals de wraps, balletjes, kipstokjes vond ik geen succes. De saus die hier in royaal mate bij gebruikt is vond ik veel te overheersend. De verschillen in wrap en kiphapjes was uitsluitende de smaak van de saus. Geen idee wat er in zat. Heel jammer!!!
Van de koude hapjes waren de hamburgertjes lekker.
De zoete hapjes goed in variatie. Hierbij sprongen de kleine donuts er wel uit wat betreft beste smaak.
Misschien idee om eens te denken om iets van groente en fruit erbij te doen. En de sausjes apart erbij te doen en niet erover heen?

Service!

Reactie Hapjesschaal:

hoi myriam. leuk dat je de service zo waardeert! we hebben voldoende aspecten met bv fruit of groente... deze heeft u niet uitgekozen. de hamburgertjes en de mini broodjes zijn inderdaad echt lekker... hoi myriam. leuk dat je de service zo waardeert! we hebben voldoende aspecten met bv fruit of groente... deze heeft u niet uitgekozen. de hamburgertjes en de mini broodjes zijn inderdaad echt lekker en bij hapjesschaal.nl een top 3 product. wat betreft de tip vinden we het altijd prettig als klanten met ons meedenken alleen zul je begrijpen bij het lezen van de andere recensies en cijfer dat we alles laten zoals het is!

Priscilla

Al verschillende keren besteld en nog nooit teleurgesteld ? genoeg keus en goede kwaliteit

Zo ideaal dat ze niet meer gekoeld hoeven te staan, koelkast staat toch al gauw vol met een feestje e.d, als t tijd is de folie eraf en zo op tafel, zit al mooi gepresenteerd op schaal dus erg handig

Fons

Het eten is erg lekker maar in verhouding wel te veel brood en kroepoek

Goede bezorging eten was lekker en genoeg