Hetty

Hapjes waren lekker. Hoeveelheid klopte voor het aantal aangegeven personen.

het bezorgen van de hapjesschaal en de presentatie van de schalen

Natasja Verheij

Heerlijke hapjes! Heeft zeker gesmaakt..goede service

Altijd op de tijd die ze aangeven! Goede kwaliteit hapjes

I.B. van Dommelen

Er ging wat mis tijdens het bezorgen. Dit werd netjes opgelost.

Duidelijke website.

Karin H

Goede reacties van onze gasten op ons feestje!
Het eten smaakte heerlijk.

Jammer dat er geen aanbod is van vis en kaas.

Gevarieerd aanbod !
Voldoende hapjes.

Patricia namens zanggroep Cascade

Onze eerste ervaring met Hapjesschaal. We hebben met een gezelschap van 35 personen miniwrappen gedaan.
Het was erg lekker. Unaniem vol lof. Van besteling tot en met het opahlen aan toe, alles liep gesmeerd.

SMS verkeer is prima. Erg klantgericht. Heel erg vriendelijk, ik had van te voren gebeld om informatie. Alles even helder en top!

Ad van de Goede

Geweldige smaken, niet zo flauw. Als traktatie een eye-catcher!

Tsja eigenlijk alles. Service, bezorgwijze, ophalen en natuurlijk de hapjes zelf. Is nu mijn 3e keer, maar er gaan er zeker nog (veel) meer volgen!

Patrick

Heel gemakkelijk bestellen, leveren volgens afspraak en goed bereikbaar via telefoon. Maar dat valt in het niet met dat het eten fantastisch smaakt.

Goede bereikbaarheid bij vragen.

Heerlijke hapjes

Goede service

Tenzin Cosijn

Altijd netjes optijd, en erg lekker!

Je hoeft er niks aan te doen! Het is super makkelijk en lekker

Onze ervaring met hapjesschaal is minimaal. Bij het pakken van de hapjes zagen we dat er schimmel op de tomaten zat. Doordat we dat zagen hebben we niet optimaal kunnen genieten van de hapjes.

Thuis bezorging op afspraak

Reactie Hapjesschaal:

beste ... we hebben de bestelling bezorgd en hapjes zijn daarna 48 uur later genuttigd en u heeft ze niet gekoeld al die tijd geeft u aan. we zouden u dit zeker niet aanbevelen. we hebben u toch... beste ... we hebben de bestelling bezorgd en hapjes zijn daarna 48 uur later genuttigd en u heeft ze niet gekoeld al die tijd geeft u aan. we zouden u dit zeker niet aanbevelen. we hebben u toch gratis een nieuwe schaal aangeboden en daar wilt u graag gebruik van maken gelukkig. wel een tip voor de volgende keer om de hapjes op de zelfde dag te laten bezorgen wanneer u ze gaat gebruiken aub om teleurstelling te voorkomen.en anders liever geen bestelling plaatsen.