Marion Neefe

Het Feestbundel smaakte heerlijk en zag er fantastisch uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een hele goede organisatie. Alles verloopt volgens plan. Sms van tevoren met tijd. Vriendelijke bezorging die alles regelt.

Werner Akkermans

Ik vind het helemaal super!!
De smaak was perfect en schaal was mooi samengesteld, iedereen vond het lekker en presentatie goed.

vooral de service.
we hadden eigenlijk te laat besteld maar was geen probleem alles was er op tijd.

Het Talent

Super!

Meer dan genoeg eten.
Lekker en mooi gepresenteerd.
Appjes wanneer er wordt bezorgd.

Reimerswaal Erremenie

Het was in een woord GEWELDIG, van bestellen en het brengen(TOP) tot aan de spullen ophalen.
Wij hadden een lunch met Bami en Nasi, ruim voldoende voor 20 persoen.

Het lekkere van alles.

Het vlees en dessert schaal zijn groot en lekker. brood is heerlijk. de raps zijn verschillend ontvangen.

Helemaal Toppie! We hebben heerlijk gegeten van de schalen zag er echt top uit en zeer goede variatie.. alles netjes aangegeven zo zit je niet onnodig te wachten

Ik vond het een prima verzorgd en zorgvuldig verpakte schalen.
Tipje: Lever de sla los bij de broodjes. De smaken en variatie dik in orde.
Aanrader voor iedereen die voor kwaliteit en...
Ik vond het een prima verzorgd en zorgvuldig verpakte schalen.
Tipje: Lever de sla los bij de broodjes. De smaken en variatie dik in orde.
Aanrader voor iedereen die voor kwaliteit en gemak kiezen. ? ? ?

Zie hierboven.

Heerlijke hapjes, goede bezorging, makkelijk op tafel gezet

Winter

Super service. Feestbuffet was heerlijk!

Goede communicatie en nette service

Het zag er gezellig uit.
goed aangegeven welke tijd jullie kwamen (ook met sms)
Het zag er gezellig uit.
goed aangegeven welke tijd jullie kwamen (ook met sms)
op de site stond levering tussen 10.00 en 13.00 uur het bestelformulier staat dat er uitloop kan zijn naar 15.00 uur!! daarom heb ik toch maar gebak en kaas en worst in huis gehaald want het eerste bezoek kwam om 13.00. dit was wel vervelend en bracht toch nog extra kosten met zich mee!!

vriendelijke chauffeur, fijn dat je thuis kan pinnen.
gehaktballetjes en spiesjes waren lekker de wraps minder (saus overheerst nogal)
de voorafjes en mousse vielen in de smaak