Neel Hermans

Perfecte service, superlekkere hapjes op mooi opgemaakte schalen. Gewoon al een feestje op zich.

Vriendelijke bezorging op tijd. De spullen hoeven/mogen niet meer gekoeld te worden zodat er in de koelkast ruimte over blijft voor drank en gebak. Stokbrood met smeerseltjes geeft een soort... Vriendelijke bezorging op tijd. De spullen hoeven/mogen niet meer gekoeld te worden zodat er in de koelkast ruimte over blijft voor drank en gebak. Stokbrood met smeerseltjes geeft een soort interactie op het feestje. Maar vooral zijn alle hapjes ontzettend lekker. Folie eraf en het kan zo op tafel.

Alice

Ik had de mixed broodjes besteld en wraps. Ze waren super lekker en vers. Al mijn gasten vonden het lekker.

Niet prijzig, gratis bezorging en klantvriendelijk. Wij krgen ook per sms een melding voor de levertijd. Echt een aanrader!

Scherff

Ideaal, vanuit je stoel een keuze maken.
Het wordt bezorgd volgens afspraak en ook weer opgehaald. De hapjes werden ook zeer gewaardeerd door de gasten.

Nee

Gerdie Dirksen

Hapjes waren erg goed heel royaal en mooi opgediend

De berichten die ik steeds ontving via mijn mobiel waren heel uitgebreid en de afspraken werden goed nagekomen

N.S.

Afgelopen twee jaar bij iedere gelegenheid bij hapjesschaal.nl besteld van feestbuffet tot hapjesschalen. Iedere keer is het weer tot in de puntjes geregeld.

Snelle service, goede kwaliteit en mooie presentatie.

Hele goede service, goede communicatie. Fijne afspraken met brengen, ophalen.

Hele goede service, goede communicatie. Fijne afspraken met brengen, ophalen.

Vond de verdeling qua hoeveelheid van alle hapjes nogal scheef (24 broodjes, maar 2 spiesjes met in totaal 6 balletjes, 5 stukjes wrap, 5 spiesjes kip, erg weinig voor 12 pers.).
Verder nogal veel saus/kruiden.

snelle goede service. Lekkere warme hapjes.

Hapjes waren wel lekker, maar de wraps smaakte allemaal hetzelfde en veel koude hapjes zaten ook in de hapjespan

was genoeg

Eskens

Het was erg lekker en het zag er allemaal erg goed uit

Alles was erg lekker

Ik vond het super valt helemaal niets over te zeggen ga zo door klasse hoor

Perfect

Was zeer goed verzorgd