De hapjes waren lekker, vond het wel jammer dat het in ONTZETTEND veel plastic ingepakt was. En omdat het door een bezorgbedrijf werd geleverd twijfelde ik aan de versheid, had geen idee wanneer het... De hapjes waren lekker, vond het wel jammer dat het in ONTZETTEND veel plastic ingepakt was. En omdat het door een bezorgbedrijf werd geleverd twijfelde ik aan de versheid, had geen idee wanneer het bereid was en hoe lang het onderweg was geweest.

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor uw review en was winnaar van de sinterklaas actie. nog gefeliciteerd daarmee met uw gratis hapjes. het spijt ons dat we u hebben belast met het uitpakken van deze gratis prijs en dat... bedankt voor uw review en was winnaar van de sinterklaas actie. nog gefeliciteerd daarmee met uw gratis hapjes. het spijt ons dat we u hebben belast met het uitpakken van deze gratis prijs en dat het nogal veel werk voor u was om dit vele plastic te verwijderen.de term vandaag besteld voor 5 uur en de volgende dag in huis geeft u misschien een beter beeld van wanneer de producten gemaakt worden.veel succes met het liken en winnen op Facebook.

Saskia Heine

Wij hebben eerder (hele goede) ervaringen met hapjesschaal. Helaas was de bezorger niet erg klantvriendelijk. Wist ons op onvriendelijke wijze te vertellen dat er alleen contant betaald kon worden.... Wij hebben eerder (hele goede) ervaringen met hapjesschaal. Helaas was de bezorger niet erg klantvriendelijk. Wist ons op onvriendelijke wijze te vertellen dat er alleen contant betaald kon worden. Terwijl op de website stond dat er gepind moest worden. Gelukkig hadden we cash in huis. Later bleek dat het pinapparaat leeg was vanwege de drukte. Begrijpelijk, maar dat had ook wel vriendelijk verteld kunnen worden.
Het eten was erg lekker. Helaas was ons niet verteld welke stand de plaat met de pannentjes moest waardoor we zelf moesten experimenteren en waardoor helaas 2 van de 4 pannetjes met kip aangebrand waren. Weet niet of ik nog een keer deze wraps zou bestellen. Wij zijn dit ook niet gewend van hapjesschaal.
Verder was t keurig verzorgd!

Wij hebben al eerder besteld bij hapjesschaal en is altijd goed bevallen. Deze keer gekozen voor de wraps. Makkelijk is dat het wordt thuisbezorgd en weer wordt opgehaald. En het was meestal erg... Wij hebben al eerder besteld bij hapjesschaal en is altijd goed bevallen. Deze keer gekozen voor de wraps. Makkelijk is dat het wordt thuisbezorgd en weer wordt opgehaald. En het was meestal erg lekker.

Mijn ervaring is prima. Het enige minpuntje vind ik de kippenvleugels en drumsticks. Deze smaken koud nogal vettig. Hiervan had ik na het feestje dan ook het meeste van over. Jammer. Volgende keer... Mijn ervaring is prima. Het enige minpuntje vind ik de kippenvleugels en drumsticks. Deze smaken koud nogal vettig. Hiervan had ik na het feestje dan ook het meeste van over. Jammer. Volgende keer zou ik deze items opwarmen in de oven!

Het feit dat de hapjes zo op tafel staan is een groot pluspunt en ze zien er fantastisch uit.

Wilhelminaschool

De hapjes worden keurig geleverd in schaaltjes op een houten plank, je kunt het zo meteen op de tafel zetten. De bezorging wordt vooraf netjes aangekondigd via een bericht. De hapjes zijn allemaal... De hapjes worden keurig geleverd in schaaltjes op een houten plank, je kunt het zo meteen op de tafel zetten. De bezorging wordt vooraf netjes aangekondigd via een bericht. De hapjes zijn allemaal heerlijk en vers.

Lekkere verse producten.
Voldoende voor de aangegeven personen.
Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

ans jansen

Was heel mooi en heerlijk

Het heeft goed gesmaakt. Met 13 volwassenen en 3 kinderen was alles zo goed als opgegeten.

Goede service.

B van Dijk

Goed verzorgd en op tijd bezorgd

William de Rooij

Prima, wel jammer dat het niet bewaard kan worden of er een exacte tijd aangegeven kan worden

zit er heel mooi uit

Super goed

Heerlijk eten erg gevarieerd

Alles prima. Heerlijke hapjes, bestelling en levering prima.

niet specifiek, gewoon goed