witte

Wij vonden de schaal over het algemeen wel goed ,alleen was het jammer dat er twee bakjes olijven bij zaten( die wij helaas niet lusten) in plaats van de op de foto getoonde chorizo en salami en dat... Wij vonden de schaal over het algemeen wel goed ,alleen was het jammer dat er twee bakjes olijven bij zaten( die wij helaas niet lusten) in plaats van de op de foto getoonde chorizo en salami en dat de kipkluifjes allemaal in de zelfde smaak waren !!

alles was goed verpakt en zag er verzorgt uit !!!

Hilda

Het was voor ons de 1e keer, maar voor herhaling vatbaar. We hadden een buffet voor 12personen.
Alles was perfect geregeld en ook smaakte het heel erg goed, ik heb jullie naam al doorgegeven aan mensen.
Top.

Gewoon heel erg goed verzorgd

Karin

De service van hapjesschaal is goed.

Hapjes waren lekker.
Communicatie( reageren op email) minder goed.
Geen compromis aangeboden bij leveren van verkeerde schaal.

Peter

Heerlijk

Makkelijk op de site te bestellen en vind super

Jacquelien van Slochteren-verwest

Heerlijke hapjes , snelle levering en superrrrrrr goede service

Heel klantvriendelijk
Goede prijs kwaliteit verhouding
Heerlijk hapjes
Erg veelzijdig

Will Veltman

Wij hebben al meerdere keren bij hapjesschaal besteld en waren altijd zeer tevreden. Dit keer viel het tegen. Toen we de doos met schalen open maakte, lag alles door elkaar. De doos is... Wij hebben al meerdere keren bij hapjesschaal besteld en waren altijd zeer tevreden. Dit keer viel het tegen. Toen we de doos met schalen open maakte, lag alles door elkaar. De doos is waarschijnlijk omgevallen tijdens transport. Alle wraps waren uitgerold en al andere snacks lagen door elkaar en smaakte dus ook allemaal hetzelfde. Het brood stonde onderop en was helemaal plat.

Debby

De hapjes waren erg lekker.

Het wordt geleverd op elke dag

Het was heerlijk en voldoende.

Levering goed op tijd.

Amanda

De hapjes hebben heerlijk gesmaakt ! Jammer dat alleen bij de schaal van de hamburgertjes prikkertjes zaten.

Dat er verschillende smaken zijn en niet flauw smaakt.