Erg lekker en goed verzorgd. Erg uitgebreid pakket met allerlei toebehoren. De saté was helaas niet overal goed warm na een half uur op stand 1 (vooral de laag bovenop niet). Hele goede haal- en... Erg lekker en goed verzorgd. Erg uitgebreid pakket met allerlei toebehoren. De saté was helaas niet overal goed warm na een half uur op stand 1 (vooral de laag bovenop niet). Hele goede haal- en brengservice en duidelijke site.

Service en prijs- kwaliteitverhouding.

Margot van den brand

Eten was lekker. We hadden ook voor 1 persoon glutenvrij besteld. Helaas is zij erg ziek geworden na het eten van deze broodjes. Hierover heb ik contact gezocht maar krijg geen antwoord. Dit valt me... Eten was lekker. We hadden ook voor 1 persoon glutenvrij besteld. Helaas is zij erg ziek geworden na het eten van deze broodjes. Hierover heb ik contact gezocht maar krijg geen antwoord. Dit valt me erg tegen!

Sylvana

Goed. Netjes op tijd bezorgd. Zag er goed uit.

Makkelijk met het ophalen van de schaal. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.

De service is erg goed. De manier waarop de hapjes worden verpakt idem.
De kipkluifjes waren niet naar wens , dat was jammer.
De andere hapjes smaakte prima.
Zeer vriendelijke...
De service is erg goed. De manier waarop de hapjes worden verpakt idem.
De kipkluifjes waren niet naar wens , dat was jammer.
De andere hapjes smaakte prima.
Zeer vriendelijke bezorgster!

Patricia Berkelie

Bij hapjes schaal de sate schotel besteld ik had zelf er nog indische pasteitjes risolles en loempia's bijgemaakt.
Dat samen met de sate schaal was t heerlijk.
Het bezorgen en t ophalen...
Dat samen met de sate schaal was t heerlijk.
Het bezorgen en t ophalen ook goed gegaan.
Dus zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Ik moest overwacht s'morgens weg maar na telefonisch contact werd dat geweldig opgelost.

Van.scheepers

Het zag er heel smakelijk uit maar dat viel tegen. De smaken waren allemaal hetzelfde. De wraps met bami, bami gehaktballetjes. Weinig tot geen variatie alleen het sausje was anders.

Service was netjes...mooie website maar ik maak er geen 2e x gebruik van helaas

De schalen die wij hadden waren voor iedereen goed en lekker. Wij vinden alleen dat er in verhouding te weinig brood bij zit (is erg lekker brood) en het enige echte minpuntje vonden wij dat er geen... De schalen die wij hadden waren voor iedereen goed en lekker. Wij vinden alleen dat er in verhouding te weinig brood bij zit (is erg lekker brood) en het enige echte minpuntje vonden wij dat er geen sausjes bij zitten, dat zou het echt af maken.

Warm maken van de hapjes is makkelijk en het feest dat de hapjes na levering niet meer in de koelkast hoeven is ook echt een uitkomst!

De hapjes waren uitstekend! Goed van smaak, eenvoudig op te warmen en te presenteren

Prima informatie over levering en ophalen van de spullen

ingrid

Was heerlijk! fijn zonder stress oudjaar gevierd!

lekker op tijd geleverd

Prima service.Goed geregeld. Lekkere hapjes.

Duidelijk wanneer het werd gebracht en opgehaald.