Super

lekker en gemakkelijk keurig verzorgd

Service super maar kwaliteit valt tegen vandaag.

Chauufeur

Lekker!

Goed verpakt. Keurig optijd geleverd.

Het was erg lekker

het waren malse kippepootjes

Marlina Strijbos

2e besteld bij de hapjes schaal. Absolute aanrader!!! Deze x de compleet duo besteld. Ook weer verrassend lekker allemaal zowel de koude als de warme hapjes. Voor ieder wat wils, zelfs de... 2e besteld bij de hapjes schaal. Absolute aanrader!!! Deze x de compleet duo besteld. Ook weer verrassend lekker allemaal zowel de koude als de warme hapjes. Voor ieder wat wils, zelfs de moeilijkste eters hebben keus! Kaasplankje wat komkommer en radijs en je feestje is compleet

Makkelijk te bestellen. Keurige duidelijke levering, en ophaal service. Mals en vers. Alles is makkelijk en mooi te serveren. Binnen 10 minuten heb jij je tafel feestelijk gedekt met een grote... Makkelijk te bestellen. Keurige duidelijke levering, en ophaal service. Mals en vers. Alles is makkelijk en mooi te serveren. Binnen 10 minuten heb jij je tafel feestelijk gedekt met een grote variatie aan hapjes

Hapjes waren heerlijk

Idem en meneer van de bezorging was erg vriendelijk

De hapjes schaal zag er erg netjes uit. Kwamen op de afgesproken tijd. Was allemaal goed

Carlaclaasse@outlook.com

Hallo, hier was uitstekend, we hebben ervan genoten. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

De service was ook heel erg goed, de man was heel vriendelijk en goede uitleg. Super

diny de jongh

Het was geweldig zeker een aan rader waard mijn vrienden vonden het geweldig die gaan ook volgend jaar bestellen ik ben overal dik te vrede over ook de mensen die het gebracht hebben vriendelijke... Het was geweldig zeker een aan rader waard mijn vrienden vonden het geweldig die gaan ook volgend jaar bestellen ik ben overal dik te vrede over ook de mensen die het gebracht hebben vriendelijke groeten mevr de jongh en een gezond 2018

Nooten F.

Heel lekker, goed verzorgd, duidelijke afspraken. In 1 woord Toppie.

Goed verzorgd.