Breed assortiment. Al meerdere keren besteld en alles smaakt voortreffelijk. Alles keurig verpakt. Per sms-bericht op de hoogte gehouden voor het tijdstip van bezorging. Dit is wel heel prettig en... Breed assortiment. Al meerdere keren besteld en alles smaakt voortreffelijk. Alles keurig verpakt. Per sms-bericht op de hoogte gehouden voor het tijdstip van bezorging. Dit is wel heel prettig en ook de mogelijkheid om met pin te betalen.
Mocht het anders zijn, krijg je netjes een berichtje.

Prima service

Lekker zoals altijd!

Makkelijk te bestellen. En snel alles weer opgehaald.

Prima service, leuke variatie aan hapjes!

Ideale oplossing om eenvoudig iets leuks op tafel te toveren!

Samantha van den heuvel

Heb besteld voor kerst avond mini wrappen besteld wat een super leuk idee!! En het was heerlijk!! echt een top avond geworden heel erg bedankt hapjesschaal

Gratis bezorgd en gratis opgehaald top!

Sascha

Was echt heerlijk super kwaliteit en iedereen heeft genoten zeker weer eens doen

Aardige bezorger en goed op tijd

Ik vond het brood te vochtig
Het kwam nog half bevroren aan

Ik vond de verhoudingen van de hapjes niet goed verdeeld voor 12 personen
Te veel brood en te weinig kleine hapjes

Reactie Hapjesschaal:

hallo hetty bedankt voor review, misschien had u eerst beter informatie aan ons kunnen vragen of beter op te letten tijdens het bestellen. u besteld het item met het MEESTE brood dat op de site te... hallo hetty bedankt voor review, misschien had u eerst beter informatie aan ons kunnen vragen of beter op te letten tijdens het bestellen. u besteld het item met het MEESTE brood dat op de site te verkrijgen is. 75% brood en 25% hapjes.die is bedoeld voor een lunch.

Hapjesschaal was voor mij de eerste keer. Het was uitgebreid, lekker en meer dan genoeg. We hadden ook genoeg over; jammer dat we dit niet meer konden gebruiken, volgens het advies van Hapjesschaal... Hapjesschaal was voor mij de eerste keer. Het was uitgebreid, lekker en meer dan genoeg. We hadden ook genoeg over; jammer dat we dit niet meer konden gebruiken, volgens het advies van Hapjesschaal zelf.

Uitgebreid, kwalitatief goed en een nette bezorger

Marlina Strijbos

Iedereen heeft genoten van al het lekkers. Zelfs de meest kieskeurige onder ons. Wij waren met 8 personen en hadden de compleet duo hartig zoet. Gezellig snacken tijdens het uitpakken van de... Iedereen heeft genoten van al het lekkers. Zelfs de meest kieskeurige onder ons. Wij waren met 8 personen en hadden de compleet duo hartig zoet. Gezellig snacken tijdens het uitpakken van de kadootjes.

Heel makkelijk om te bestellen en je krijgt exact wat je ziet op de foto. Tijdens mijn telefoontje een hele gezellige joviale man, die me goed geholpen heeft met wanneer ik de schaal zou moeten... Heel makkelijk om te bestellen en je krijgt exact wat je ziet op de foto. Tijdens mijn telefoontje een hele gezellige joviale man, die me goed geholpen heeft met wanneer ik de schaal zou moeten laten leveren (dag)(en).. want wij hebben er nog 1 te goed met oud op nieuw.

Van der pol

De hapjes waren lekker

Het is goed verzorgd en vooral netjes

van Hest

De bezorging was een beetje mis gelopen een ander adres opgegeven maar toch op het eerst adres geleverd.Gelukkig waren we nog thuis.

Zag er heel goed uit en ook erg smakelijke het belangrijkste heel erg lekker.Alle gasten waren erg tevreden.