Het zag er allemaal prima uit en was erg lekker.

Het was allemaal mooi op schalen gedaan.

Ching

Eten was heel lekker.het brengen en halen goede service.maar bestellen minder.je besteld een duo pan.op internet staat beschrijving wat er in zit.maar vervolgens wordt dat niet goed geleverd. Je... Eten was heel lekker.het brengen en halen goede service.maar bestellen minder.je besteld een duo pan.op internet staat beschrijving wat er in zit.maar vervolgens wordt dat niet goed geleverd. Je belt op krijgt een verhaal dat het verkeerd omschreven staat.als ik nu kijk op internet staat het nog steede zo
Het gaat om de mousse voor de natrek. Ze beloven dan met ophalen pannen dat het goed gemaakt wordt.maar weer helaas niets ontvangen ter compesatie.maar wel voor betaald.had ik beter een andere pan kunnen kiezen van 10.- goedkoper had ik bijna hetzelfde gehad.

Afspraken nakomen

Goed geregeld, op tijd bezorgd en netjes afgeleverd.

Super kwaliteit

Harold de Nijs

Later op de dag heerlijk gesmikkeld van de lekkere hapjes. Gebracht op het afgesproken tijdstip door een heel aardige jonge dame, ze gaf een goede uitleg over het gebruik van de spullen.
Later op de dag heerlijk gesmikkeld van de lekkere hapjes.
Eén klein minpuntje is dat er bij de grote ballen een zwart onderkantje op kwam te zitten tijdens het verwarmingsproces. Dit ondanks het omscheppen. Het deed aan de smaak niets af, bij een aantal ballen hebben we het er gewoon afgesneden.

Zie boven.

De hapjesschaal is zeker voor herhaling vatbaar. Alles was heerlijk en ruim voldoende.
Wij hadden het feestbuffet de tafelversiering was erg leuk.

Goede en snelle service. Snelle reacties op vragen.

Lian Vissers

Goed en nette service.

Goede kwaliteit. Meer warm vlees. Niet alles zo heel erg gekruid.

Elise

Voor de 2e keer warme hapjes laten komen.
Super kwaliteit.
Vooral BAM en nasi doen het goed

Kwaliteit en lever service

Anja

Super

goed verzorgt

A. Hendrikx

De hapjes vielen ontzettend goed in de smaak bij onze gasten. Ook de presentatie vonden ze mooi.

De service en levering waren super. ? ?
Ook de verzorging van de hapjes was uitstekend.

Prima service, vlugge levering, goede notificaties mbt levertijd.
Smaakte goed. Maar de smeersels bij de toast, deden meer aan als sausjes.

Zie hierboven