Tamara Louwet

Al diverse keren besteld en constante goede service en kwaliteit!

Gemak van bestellen, betalen, bezorgen en ophalen. Heerlijk eten!

Prima gerecten, super lekker. Goed en duidelijk service

Snelle levering, lekkere hapjes.

Site zag er goed uit, vervolgens bestelling via de site gedaan. Binnen 10 minuten werd er gebeld dat mijn bezorgdag niet mogelijk was en er wel een fout in de site zou zitten, zonder na te denken... Site zag er goed uit, vervolgens bestelling via de site gedaan. Binnen 10 minuten werd er gebeld dat mijn bezorgdag niet mogelijk was en er wel een fout in de site zou zitten, zonder na te denken over een oplossing werd mij een prettige avond gewenst en de verbinding verbroken. Niet klantvriendelijk en geen hapjes geleverd... ik zou hier niet nog eens een bestelling plaatsen.

IDeal-Betaling werd snel weer teruggeboekt.

Reactie Hapjesschaal:

als iemand op zaterdagavond laat nog voor zondagochtend een bestelling bij ons doet 200 km bij ons vandaan dan zegt zelfs hapjesschaal.nl wel eens een keertje nee..... sorry daarvoor.... als iemand op zaterdagavond laat nog voor zondagochtend een bestelling bij ons doet 200 km bij ons vandaan dan zegt zelfs hapjesschaal.nl wel eens een keertje nee..... sorry daarvoor. onbegrijpelijk dat er toch nog 1 iemand bestaat die dat raar vind!

lekker makkelijk

meer als voldoende hapjes

Alles prima geregeld

snelle leveren,

Alles was prima verzorgd

alles wordt transparant gecommuniceerd en klopt ook.

Wilma van Hal

Het was een keurige bezorging het smaakte heerlijk en iedereen was er zeer over te spreken.

Veranderlijkheid en goed verzorgd

Leuk en gemakkelijk te bestellen.Goede smaken,ruime keuze,goede prijs-kwaliteit verhouding.

Presentatie super.Makkelijk afspraken makenvoor halen en brengeb

Goed bevallen, zeker voor herhaling vatbaar.
Tijdig geleverd.

Goed verpakt en tijdige levering

Komen afspraken keurig na. Hapjesschaal zag er mooi uit en het smaakte prima!