Het was erg goed en iedereen was erg te spreken over hoe het eruit zag en smaakte

Nee was gewoon goed

Was goed en lekker ?

Goed smaak goed aflevering aanrader voor anderen mensen

Mariette Van der linden

Goede service. Hapjes moeten nog komen. 31 december.

Goed en uitgebreid aanbod redelijke prijzen

Bart van Gils

Heerlijk, goed verzorgd. Goede communicatie.

De complete service.

Ik moet de hapjesschaal nog krijgen op 31-12-2017 maar het ziet er zeker goed uit

kan ik pas over oordelen na ontvangst van de bestelling maar ze helpen zeer uitstekend

Het zag er allemaal heel erg lekker uit, en zo smaakte het ook!!!

J. Strik

Soepele bezorging, in overleg was dit ook mogelijk na 13.00 uur. Lekkere hapjes. Ik zou er wellicht voor kiezen, om de elektrische pannen vies te laten inleveren.

Mooie opmaak schaal. Fijn klantencontact.

Herman Mecking

Duidelijke voorwaarden/site, perfekte schaal waar iedereen van heeft genoten, vriendelijke aflevering en ondanks de sneeuw is alles vanmorgen keurig opgehaald!!

afleveringstijd wordt doorgegeven waardoor je niet zo suf zit te wachten! Buitengewoon vriendelijk jongedame !

T. Kerkhof

Perfecte service,hapjes worden thuisgebracht op tijdstip dat bekend is. Heerlijke hapjes en uiteraard heel gemakkelijk zo. En vriendelijke lach bij het bezorgen en ophalen deed het natuurlijk ook... Perfecte service,hapjes worden thuisgebracht op tijdstip dat bekend is. Heerlijke hapjes en uiteraard heel gemakkelijk zo. En vriendelijke lach bij het bezorgen en ophalen deed het natuurlijk ook goed.

Diversiteit, via sms bericht van verwachte tijd. Duidelijke site. Spullen gewoon neerzetten om opgehaald te worden in goed vertrouwen. Tot de volgende keer.

Lieke

Het was lekker en goed verzorgt. Het enige minpunt was dat de opwarmpan niet werkte en ik een eigen pan moest gebruiken.

Snelle en goede service!