Verhoeven

De service was goed, het eten was prima. Iedereen was te spreken.

Leuke versieringen die erbij zaten.

Witteveen

Ontzettend lekker en zeer mooi gemaakt.

Goed verpakt en zeer goed van smaak

De hapjes waren heerlijk ( wraps met toebehoren )
prima bezorg service

voldeed aan de verwachting, ziet er uit zoals op de site getoond wordt

Fam.v.d.Klundert

Mijn 1e ervaring met hapjesschaal.nl is heel positief. Wij hebben een miniwrap-avond gehouden met 6 volwassenen en dit was een gezellige avond, waarbij dit idee fijn was omdat je geen last hebt van... Mijn 1e ervaring met hapjesschaal.nl is heel positief. Wij hebben een miniwrap-avond gehouden met 6 volwassenen en dit was een gezellige avond, waarbij dit idee fijn was omdat je geen last hebt van luchtjes, vet en geurtjes.

Voor 6 volwassen personen kan dit goed. Je hoeft zelf niets te doen. Het wordt bezorgd en opgehaald. En het is ook gezellig o te doen.

Zeer goed en lekker

Presentatie en gemak

Brandweer Steenbergen

Het een goede service. Bestellen al jaren bij hapjesschaal.nl. alles is er lekker van hele goede kwaliteit en veel en waar voor je geld. Aanrader zijn de buffetten.

Service, kwaliteit eigenlijk is gewoon alles goed.

Ik heb heel goede ervaringen met hapjesschaal, goed verzorgt en smakelijk

Op tijd geleverd en netjes opgemaakt, en wordt op tijd weer opgehaald.

We hebben enorm genoten. De service is goed en het was erg lekker

Alles was top

Loes Piket

Ik moet de hapjes nu nog gaan ontvangen dat komt nog vorig haar waren ze erg goed!

Ik vind de communicatie en dat mag even gezegd super!?

Nog niet van toepassing

We hebben een bestelling gedaan voor de drukke kerstdagen. Ivm allergiën moeten we extra voorzichtig zijn. Door hapjesschaal meer dan vriendelijk en met duidelijke uitleg geholpen. We verheugen ons... We hebben een bestelling gedaan voor de drukke kerstdagen. Ivm allergiën moeten we extra voorzichtig zijn. Door hapjesschaal meer dan vriendelijk en met duidelijke uitleg geholpen. We verheugen ons op hun kerst schalen