Mooie gedekte tafel, lekkere hapjes.

Bezorgen, tafels inclusief, ophalen.

Prima schalen, voldoende hapjes en lekker, gevarieerd aanbod. Keurige levering op het door hen aangegeven tijdstip.

Zie boven. Prima!

s kuiper tap

Prima, vlotte bezorging lekkere hapjes en broodjes .zag er keurig uit.

vriendelijkheid van personeel zowel aan de telefoon als bezorging, goedkoop en goed verzorgd.

Gourmetgroep 1970

We hebben de wrap-avond met 6 personen gedaan en waren positief. Voor herhaling vatbaar. Een minpuntje. De snoeren van de bakplaten zijn aan de korte kant en men moet met verlengsnoeren werken om... We hebben de wrap-avond met 6 personen gedaan en waren positief. Voor herhaling vatbaar. Een minpuntje. De snoeren van de bakplaten zijn aan de korte kant en men moet met verlengsnoeren werken om alles goed te plaatsen. Daarnaast is het redelijk voldoende voor 6 personen maar niet meer. Dan kom je tekort. Daar zou even naar gekeken moeten worden of de tekst aanpassen. We denken dat jongelui echt tekort komen. Verder was het erg lekker en ook gezellig.

Service is goed, levering is ook goed. Idee was apart en nog niet gezien.

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor je leuke review ! het aantal personen is zeker correct we hebben de set ontzettend vaak verhuurd en krijgen altijd de juiste feedback. het gaat erom dat de een klein beetje vlees... bedankt voor je leuke review ! het aantal personen is zeker correct we hebben de set ontzettend vaak verhuurd en krijgen altijd de juiste feedback. het gaat erom dat de een klein beetje vlees ertussen doet vanwege het rollen dan kun je er echt makkelijk 200 uithalen.

Wendy

Had verschillende schalen, maar was best veel hetzelfde. Smaakte wel goed. Mooie schalen. Hapjespan ondanks omroeren toch aangebrand, meer dan de helft weg kunnen gooien

Snelle service. Mooie schalen

Seerden

Keurig netjes geregeld en mooi op tijd

Alles super vers en heerlijk van smaak.

Super

Snelle services

Mooi opgemaakt. Op tijd bezorgd. Eten : broodjes eenheidssmaak. Je proefde niet goed wat er tussen zat. Balletjes en kip te vet.

Mooi opgemaakt

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor review! de 12 broodjes zijn allemaal dezelfde vandaar de zelfde smaak. de 12 hamburgertjes zijn alle 12 hetzelfde vandaar dezelfde smaak! de ballen en de kip hebben een sausje ...komt... bedankt voor review! de 12 broodjes zijn allemaal dezelfde vandaar de zelfde smaak. de 12 hamburgertjes zijn alle 12 hetzelfde vandaar dezelfde smaak! de ballen en de kip hebben een sausje ...komt geen vet aan te pas. een idee om de volgende keer de verschillende broodjes te proberen dan heeft u 5 soorten!

Jolanda Broekhoven

De hapjes waren erg lekker, de presentatie prima, alleen maar positieve reacties gekregen!

Catelijneweberink@hotmail.com

Lekker, alleen de kipstukjes met krokant laagje daarvan vond ik het laagje niet meer krokant en de smaak een beetje flauw.

Als je kijkt naar de verhouding prijs kwaliteit en hoeveel heid dan is het heel goed te doen. Ik raad het andere mensen aan.