Hapjes werden snel geleverd en ze waren heerlijk!

Heerlijke hapjes en leuk dat er naast hapjes pan ook koude gerechten bij zitten.

Esther Kamsteeg

Goed verzorgd, smaakvol en genoeg hapjes. Enige minpuntje is de levertijd. In ONS geval hadden we gevraagd rond 15.00 uur bezorgen, dit werd echter al op 09.45 gedaan. Maar wij hadden ook niet... Goed verzorgd, smaakvol en genoeg hapjes. Enige minpuntje is de levertijd. In ONS geval hadden we gevraagd rond 15.00 uur bezorgen, dit werd echter al op 09.45 gedaan. Maar wij hadden ook niet gereageerd op SMS bericht, dus eigen schuld.

Goossens

De hapjes waren erg lekker, alleen was er veel ste weinig eten voor het aantal personen dat stond aangegeven.

De presentatie van de gerechten

Reactie Hapjesschaal:

he leonie! bedankt voor je review. u heeft de lunchtafel besteld voor een lunch die is voor een feest later op de dag zeker niet geschikt. volgende keer graag even informatie aanvragen dan komt het... he leonie! bedankt voor je review. u heeft de lunchtafel besteld voor een lunch die is voor een feest later op de dag zeker niet geschikt. volgende keer graag even informatie aanvragen dan komt het zeker goed.

siebers

Heel netjes verzorgt maar broodjes waren wat droog verder alles lekker dank daar voor

E van Willigen

We hebben al meerdere keren iets bij jullie besteld.En ook nu was het weer lekker behalve de schaal met wraps die vielen uit elkaar en de groene nam niemand omdat ze er niet lekker uitzagen.Verder... We hebben al meerdere keren iets bij jullie besteld.En ook nu was het weer lekker behalve de schaal met wraps die vielen uit elkaar en de groene nam niemand omdat ze er niet lekker uitzagen.Verder alles top!

Ziet er netjes en verzorgd uit en word op de afgesproken tijd geleverd.

Turnschool Alianza

Het heeft allemaal weer goed gesmaakt. Alleen het opwarmen van de bami, mie blijft lastig. Alleen de pan aanzetten en af en toe roeren is niet voldoende om aanbranden te voorkomen. Wederom een... Het heeft allemaal weer goed gesmaakt. Alleen het opwarmen van de bami, mie blijft lastig. Alleen de pan aanzetten en af en toe roeren is niet voldoende om aanbranden te voorkomen. Wederom een gedeelte aangebrand.

Variatie, prijs-/kwaliteitverhouding. Verzorgde indruk

De hapjes waren lekker en er is genoeg variatie en voor iedereen wat.

Zijn snel met reacties als je een vraag hebt.

Van de rijt

Heel lekker en goed verzorgd heel vriendelijke bezorger

Ben heel positief en zeker voor herhaling vatbaar ?

Service is prima. Vanochtend een zeer vriendelijke bezorger aan de deur (echt een visitekaartje voor deze bezorgservice!!). De spullen zagen er erg mooi uit en smaakten ook erg goed. Een prima... Service is prima. Vanochtend een zeer vriendelijke bezorger aan de deur (echt een visitekaartje voor deze bezorgservice!!). De spullen zagen er erg mooi uit en smaakten ook erg goed. Een prima ervaring met deze service.

communicatie is erg duidelijk! Fijn dat er een dag van te voren de tijd werd aangegeven. Alles is goed verlopen.

E.J. Meerbeek

Wij vonden het een tegenvaller. Alles was super ingepakt. Alles kwam heel koud aan.Daardoor waren waarschijnlijk de broodjes heel klef en nat. De donuts waren ook nat. De hapjes waren net iets te... Wij vonden het een tegenvaller. Alles was super ingepakt. Alles kwam heel koud aan.Daardoor waren waarschijnlijk de broodjes heel klef en nat. De donuts waren ook nat. De hapjes waren net iets te veel voorzien van sausjes, dit overheerste heel erg. De nasmaak bleef een behoorlijke tijd hangen. De wraps waren ook helemaal doordrongen van de saus. De toetjes waren heerlijk. Dit was een voorproefje voor de kerstdagen. Wij gaan dit onze visite niet voor zetten helaas. Misschien is de afstand te groot. De levering was echter wel correct, goed verpakt in heel veel plastic.

Prima, snelle levering. Precies zoals op de site vermeld, ook ontvangen.

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor uw review! jammer zeg...het is zoals het is iedereen is er gelukkig zeer over te spreken. wij respecteren uw mening al het afwijkend.