Corina brochard

Iedereen was tevreden, smaakte goed en service was top

Kwaliteit van hapjes was echt goed

Muriël

Zeer goede service. Veel keuze erg lekker

Goede service

Winnie

Kinderen vinden niet alles lekker, veel onbekende hapjes

Mooi opgediend

Reactie Hapjesschaal:

klopt idd u had beter iets anders kunnen bestellen! kinderen zijn dol op kluiven en op balletjes! tip voor de volgende keer.

Ton Geerts

De breng service die jullie bieden is echt top. De hapjes die we hebben gehad waren lekker. Mijn cijfer voor de smaak is 7. De ophaal service is ook heel goed geregeld. Zeker een aanrader!

Breng en ophaal service
Grote variatie aan gerechten

Heerlijke hapjes en tapas, goede kwaliteit, en heel veel keus!

Je krijgt een dag van te voren te horen, op welk tijdstip ze komen!
Je krijgt een dag van te voren te horen, op welk tijdstip ze komen!
Voor retourspullen krijg je ook op tijd een sms, en als ze het hebben opgehaald, laten ze dit weten d.m.v. een folder in de brievenbus

Is goed ruim voldoende netjes verzorgd en vers en ruime keuze aan verschillende hapjes

dat ze netjes en verzorgd alles afleveren en weer ophalen mocht dat nodig zijn al via iemand anders een keer meegemaakt en daardoor bij jullie besteld dikke pluim

Heerlijke hapjes, smaakte goed!

Goede service, duidelijke site, afspraken werden na gekomen.

Ik ben heel tevreden over Hapjesschaal.nl. Goede service en lekker eten.

Na bestellen kreeg ik snel een duidelijke bevestiging. Via mail en sms. Het bezorgen en ophalen van de spullen is ook goed geregeld.

Hapjes waren lekker. En de service is top.

Nee

Familie Kelders

We zijn zeer positief over hapjesschaal.nl De hapjes smaakten super en ook onze gasten waren zeer te spreken over de smaak en presentatie.

De wijze waarop alles gepresenteerd is, de smaak en het gemak van bestellen en betalen.