Annemarie

De hapjes waren heerlijk!Vooral de bami en nasi vond men erg lekker.

Alles was prima geregeld! Kreeg na mijn bestelling direct een bevestiging! Ze waren er keurig op de afgesproken tijd.En alles werd voor ons klaargezet.

Op tijd bezorgt, hapjes waren lekker, meer dan genoeg hapjes

alles zag er netjes uit.

Fam van de Veerdonk

Geweldige schalen ook de gasten vonden het allemaal geweldig lekker en goed verzorgd
Geweldige service helemaal toppie

Goed eten en duidelijke afspraken goed geregeld

De Been

Er goede service en lekker eten

Komen de afspraken erg goed na

cvangool

Heel goed en mooi op gemaakt.
Service was goed mooi op tijd.

Nee alles was goed geregeld.

Wij hebben gisterenavond met een grote groep genoten van alle hapjes die Hapjesschaal voor ons had gemaakt. De spullen waren zeer goed verpakt en was ook leuk om direct op tafel te zetten. Zeker... Wij hebben gisterenavond met een grote groep genoten van alle hapjes die Hapjesschaal voor ons had gemaakt. De spullen waren zeer goed verpakt en was ook leuk om direct op tafel te zetten. Zeker voor herhaling vatbaar!

De diversiteit van de hapjes was enorm en de kwaliteit was goed!

Hella hensen

Ik kijk iedere keer weer uit naar de volgende bestelling zooooo super lekker en voor mij geen stress omdat ik veel mensen in huis heb

Vlugge levering. Precies op de afgesproken tijd, heerlijke hapjes en supervriendelijk personeel

Piet van Iersel

Al een paar keer besteld en het word altijd op tijd bezorgt

De schalen zien er heel mooi uit en het eten is heel lekker

De Schaal is door iedereen als zeer goed bevonden met een goed uitgebreide sortering en wordt door Allen warm aanbevolen.

Van bestelling tot bezorging is de gehele route volgens afspraak verlopen.

Nathalie van Beurden

In 1 woord geweldig! Hapjes waren heerlijk, netjes op tijd gebracht en s'avonds al een smsje dat de spullen de volgende dag opgehaald zouden worden. Top service, bestellen zeker nog een keer!

Netjes gebeld 15 minuten van te voren dat de bezorger er bijna was. Levering op zondag!