Ina Van de Vate

Het was geweldig. Iedereen heeft erg genoten van de gevarieerde hapjes.

Duidelijke afspraken. En erg goed verzorgd.

Fam. Vos

Hapjesschaal heeft het weer geflikt. Een paar prachtige tafels met niet alleen een grote “wow” factor maar ook eten van goede kwaliteit en variatie. Voor ieder wat wils! De versiering met... Hapjesschaal heeft het weer geflikt. Een paar prachtige tafels met niet alleen een grote “wow” factor maar ook eten van goede kwaliteit en variatie. Voor ieder wat wils! De versiering met serpentines is leuk, ik zou de confetti achterwege laten, dat valt bij het uitpakken overal en dus ook op het eten. Als ik dan toch nog een verbeterpuntje mag geven: Het was ons niet duidelijk dat de klaptafels er niet meer bijgeleverd werden, dit is toch wel een gemak en zou ik als optie wel aanbevelen. Gelukkig werden de tafels nog wel snel even nageleverd. Dus ook dat was perfect!

Goed en gevarieerd eten op een prachtige manier gepresenteerd, en afwassen hoeft niet :-)

Vincent Hekert

Briljant en heerlijk!
Er was voldoende voor het aantal gasten dat wij hadden (25 personen). Vermoed dat we met 35 personen nog wel honger hadden gehad.
Maar het was echt heerlijk. Briljant en heerlijk!
Maar het was echt heerlijk.
Verbazing was er over de prachtige presentatie. Alles met een houten constructie.

Klein puntje van verbetering:
Misschien bij de broodjes vermelden wat het voor broodjes zijn. (klein bordje of zo)

Heerlijk eten.
Prachtige presentatie!

Marc

Alles smaakte prima zeer tevreden
Alleen alles buiten de koeling bewaren daar moet het echt niet te heet voor zijn

Lekker en gratis bezorgd

ZAAM

Alles was perfect verpakt en de hapjes vielen in de goede smaak, heerlijk genoten

heerlijke hapjes

Ton

Ook de derde ervaring met hapjesschaal was erg positief. Alles mooi op tijd geleverd en het voldeed compleet aan onze verwachtingen.

Afspraken worden nagekomen en de producten zien er niet alleen mooi uit maar zijn erg lekker. En dat allemaal zonder zelf uren in de keuken te moeten staan.

Heier

We hebben 2 schalen hapjes besteld. De hapjes zagen er feestelijk uit en iedereen was zeer te spreken over de lekkere hapjes. Hapjes zijn bezorgd op van tevoren aangegeven tijdstip.

Op tijd bezorgd, lekker, feestelijk

Mathilde en babette

Heerlijke hightea besteld voor 24 dames, het was een succes, de broodjes zijn heerlijk en lekker van smaak ook de wraps waren zeer apart. erg mooi opgemaakt.

broodjes, wraps , uittaling mooi verpakt en de bezorging verliep zoals afgesproken

genevieve

Heerlijke hapjes, net zoals op de foto, zeer betaalbaar.
vriendelijke telefonische service.

uitstraling , smaken , tijdige levering , niet koelen is ideaal en lekker