Ik vond de communicatie met jullie heel goed. De website was heel gebruiksvriendelijk en beantwoorde mijn vragen. Daarbij waren de tijdige smsjes die ik ontving ook heel handig. Het eten werd... Ik vond de communicatie met jullie heel goed. De website was heel gebruiksvriendelijk en beantwoorde mijn vragen. Daarbij waren de tijdige smsjes die ik ontving ook heel handig. Het eten werd optijd bezorgd en was goed in de smaak gevallen bij mij en bij mijn collega's

De sterke punten die mij opgevallen zijn, zijn de goede communicatie en combinatie met lekker en gevarieerd eten.

R van Assouw

Het was in een woord voortreffelijk!!

Goede service, goede kwaliteit, Toppie

Dekkers

Het was prima en lekker.
Het was prima en lekker.
Chauffeur vertelde 30 min voor het opdienen op stand 1 zetten na 15 door roeren maar het brand snel aan. Misschien een x de pannen vervangen. Antiaanbaklaag zal er vanaf zijn.

Afspraken nakomen en netjes sms krijgen super.

Lekker en gevarieerde hapjes

goede prijs kwaliteit

Cindy Kreukniet

Goede service, mooi op tijd en vriendelijke bezorger. keurig verpakt. hapjes divers en bijzonder smakelijk . Onze gasten hebben genoten , en de hapjes waren binnen no time op. goede prijs kwaliteit... Goede service, mooi op tijd en vriendelijke bezorger. keurig verpakt. hapjes divers en bijzonder smakelijk . Onze gasten hebben genoten , en de hapjes waren binnen no time op. goede prijs kwaliteit verhouding en ruime porties ! Dikke aanrader !

Marinus

Helemaal top

Ziet er heel goed uit de gasten waren zeer te spreken over

Max van Mierlo

Prima concept

Vriendelijke benadering en adequate tussentijdse informatie

Goede service en lekkere hapjes

Goede service!

Dennis

Service was uitstekend en de hapjes waren erg lekker, vers en vol van smaak.

sterk punt is de dagen en tijden van leveren en presentatie is top

Margreth Leeuwen

Zeer smaakvol, ziet er goed uit en smaakt net zo. Gemakkelijk bestellen . Alles vers en makkelijk te bewaren omdat het niet geko eld hoeft. Absolutte topper.

Goed verpakt. Mooie stevige schalen. Ruime keus.