Het was perfect !!!! Heerlijk van smaak en heel netjes verzorgd

Alles was sterk, prijs en kwaliteit !!!

Het was prima opgemaakt en volgens onze gasten smaakte het geweldig

De goede manier van het benaderen de klant over de bezorging prima

Goed geregeld alles was prima

Chantal

Mooi aangelverd. Smaakte goed. Jammer alleen dat de hapjespan zo omtzettend aanbrandde (marinade). Terwijl hij zo zacht mogelijk stond en we bij het opwarmen regelmatig gekeerd hebben.

Mooie opmaak, en goede variatie

Annet Ramaker

Het feestbuffet is heel goed bevallen, qua smaak, presentatie en levering/service.
Ook bij de gasten viel het goed in de smaak.

Graag wil ik een paar tips geven:
Het...
Ook bij de gasten viel het goed in de smaak.

Graag wil ik een paar tips geven:
Het stroomverbruik
Ondanks het feit dat we de stroomkabels over verschillende groepen hadden verdeeld, is de hoofdstop gesprongen. Dit betekende dat wij 's avonds Enexis nog op bezoek hebben gehad om de hoofdstop te vervangen.
Wat blijkt, je kunt de stroom (van 5 pannen) wel over de groepen verdelen, maar omdat er nog enkele 'stroomvreters' (terrasheather, extra koelkast, elektrische kachel etc.) tegelijkertijd aanstonden, was op het moment dat we de pannen aanzetten, de totale belasting te hoog. We hebben vervolgens alles in grote pannen op het gasfornuis warm gemaakt. Dit had overigens geen invloed op de smaak, die was prima.
Samenstelling buffet
We merkten dat alle warme gerechten heel snel op waren, terwijl het brood de tapas wat minder werden gepakt. Misschien is het een tip om een variatie in het buffet aan te brengen, een zomer en een winter variant. In de zomer meer brood en koude gerechten en in het najaar/winter meer warme gerechten en minder brood en koude gerechten.

Perfecte service, het ontzorgen (je hoeft echt niets te doen) en de kwaliteit van de gerechten.

H. Versteeg

Het was heerlijk. Overigens vond dat de hele familie. Voor herhaling vatbaar!

Goed en betrouwbaar in nakomen van de afspraken.

Myrte

Fijne site. Goede prijs kwaliteit. Fijn bestellen en duidelijke communicatie

Mahelia

Erg goede service
Makkelijk bestellen
En erg lekker !

Erg lekkere hapjes voor ieder wat wils
Aanrader op elk feest !
Erg goede communicatie na het plaatsen van je bestelling !

Ton Kuijs

Alles was zeer, bestellen, betalen, hoeveelheid en smaak, ophalen, zeer goed.

zeer goede organisatie

Prima service en heerlijk gegeten

Persoonlijke benadering en mooie presentatie van de gerechten