De hapjes zijn bij iedereen goed in de smaak gevallen. Bij de levering ging het even mis omdat wij geen sms hadden gehad, maar allemaal prima opgelost

Handige opwarmen, goede service halen en brengen zelfs op zondag !

M van der Linden

We hadden ruim voldoende hapjes in gevarieerde uitvoeringen. Het was lekker en goed verzorgd.
Wel vonden we de hartige hapjes nogal zout, dat zou wat minder mogen (=gezonder)

Het zag er smaakvol uit;
Geen gedoe met schoonmaken / afwassen.

Het was smakelijk.Zag er goed verzorgd uit.

Voor 17 uur besteld volgende dag in huis.Fijne afspraken voor breng en haal service.Goede producten die niet meer in de koeling hoeven.

H Koll

Alles wat heerlijk

De service

Het was de eerste keer dat ik de hapjes heb besteld en ik vond het echt super! Ze waren op tijd gebracht en het zag er allemaal mooi uit. De wraps waren wat aan de pittige kant voor sommige mensen... Het was de eerste keer dat ik de hapjes heb besteld en ik vond het echt super! Ze waren op tijd gebracht en het zag er allemaal mooi uit. De wraps waren wat aan de pittige kant voor sommige mensen maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
Misschien is het wel handig om er een briefje bij te doen met welke ingredienten erin zitten ivm voedselallergie.

Het zag er top uit en het smaakte ook allemaal top!

Demi van Eck

Het was super super lekker! Op tijd geleverd en leuke service altijd! Volgende keer bestel ik zeker weer bij hapjesschaal!

Leuke mensen en heerlijk eten!

patries

Ik vond het spannend omdat ik niet met Hapjesschaal bekend was maar wat zag het er netjes uit, prachtig opgediend ook!
Het was meer dan genoeg en heeft heerlijk gesmaakt.

Het is veelzijdig, heerlijk vers en voor ieder wat wils.

Yvon Voorhaar van koetsveld school Amsterdam

Het zag er geweldig uit.

Het zag er ontzettend vers uit. En de mensen vonden het heerlijk. En daar gaat het om. Zelfs de warme hapjes waren in een handomdraai klaar.

Uitgebreide keuze van hapjes. Bezorging prima. De hapjes waren erg lekker.
Ik heb wel hapjes gemist met vis. Voor onze vegetarische gasten heb ik andere hapjes moeten aanschaffen.

De informatie via de mobiel. Ook de afspraak over het ophalen van de schalen was goed: alles bij de voordeur wegzetten. Dat jullie een brief in de bus stoppen als jullie geweest zijn is perfekt. Je... De informatie via de mobiel. Ook de afspraak over het ophalen van de schalen was goed: alles bij de voordeur wegzetten. Dat jullie een brief in de bus stoppen als jullie geweest zijn is perfekt. Je weet als klant dan dat het opgehaald is

Angela

De service was super; duidelijke tijdsindicatie via mail en heldere instructies hoe om te gaan met de hapjespannen. De hapjes waren door onze gasten goed bevallen en vroegen meerdere gasten naar... De service was super; duidelijke tijdsindicatie via mail en heldere instructies hoe om te gaan met de hapjespannen. De hapjes waren door onze gasten goed bevallen en vroegen meerdere gasten naar waar de hapjes vandaan kwamen. Zeer zeker dus reclame voor jullie gemaakt en wij zullen zeer zeker nog een keer bestellen bij jullie!

Vriendelijke service en feestelijke uitstraling van de presentatie.