Het was super. Stond mooi opgesteld, service top de hapjes fantastisch

Variërend van zoet en hartig. Er was genoeg keus

Kim

Goede service, lekker mals vlees, van goede kwaliteit.
Geen borg of bezorgkosten hoeven betalen. Zeker voor herhaling vatbaar

Vlees van goede kwaliteit

Lia Vermeulen

Goed buffet en alles smaakte heerlijk.

Door onze familie hadden wij al kennis gemaakt met Hapjesschaal.

Caroline

De hapjes waren erg lekker. Het enige jammere was dat we de spekkoek miste, die wel op de foto stond. Ook de hoeveelheid wraps was een stuk minder dan op de foto's, zeker de helft minder!

Makkelijk te bestellen en handig dat het bezorgd wordt.

Paula jongeneel

Superlekker en verzorgd allemaal , t volgende feest weer wat anders bestellen t was heerlijk

Keurige bezorging weet precies wanneer t komt erg fijn

Wilma

Jullie service is perfect. Ondanks het feit dat de box die ik wilde er niet meer opstond kon het toch nog geregeld worden. Wel jammer vond ik dat ik de pizzapuntjes miste en al zaf het geheel er... Jullie service is perfect. Ondanks het feit dat de box die ik wilde er niet meer opstond kon het toch nog geregeld worden. Wel jammer vond ik dat ik de pizzapuntjes miste en al zaf het geheel er mooi en netjes uit, ik vond het toch tegenvallen. Veel dingen waren erg gekruid en de broodjes waren kleffig door de sauzen. Niet echt geschikt voor kinderen ook terwijl ik die gedachte wel had met broodjes hotdog en minihamburger.

Alles wordt netjes afgeleverd in dozen en koeltassen. Het ziet er strak en netjes uit.

Reactie Hapjesschaal:

hallo...bedankt voor je review. voor de allerkleinste onder ons niet echt de best geschikte box uitgekozen. onze producten zijn inderdaad redelijk gekruid. dat is ons handelsmerk. dat de... hallo...bedankt voor je review. voor de allerkleinste onder ons niet echt de best geschikte box uitgekozen. onze producten zijn inderdaad redelijk gekruid. dat is ons handelsmerk. dat de pizzapuntjes miste kwam omdat we u op het allerlaatste moment geholpen hebben we hebben ook sommige onderdelen voor u apart verpakt zoals u vroeg.lees de andere reacties op onze broodjes!

Het heeft zeker gesmaakt en zag er ook heel verzorgd uit!

service van t brengen en ophalen
vriendelijk personeel

Service prima

Mooie presentatie

Dorry

Wij vinden Hapjesschaal helemaal geweldig! Het buffet zag er mooi uit, het eten was lekker, de gasten waren meer dan tevreden. De service was ook heel goed! Is voor herhaling vatbaar!!

Geweldig lekker, ontzettende leuke bezorger!

Communicatie !!!