Fons

Iedereen was tevreden over de kwaliteit van de hapjes/tapas. Er was ook voldoende.

Opvallend sterk punt vond ik de manier waarop de hapjestafel bezorgd werd: op tijd en vriendelijk. Ook het ophalen verliep zoals was afgesproken.

Alles was prima geregeld en het smaakte lekker

de verscheidenheid aan produkten

Ester Visser

Ideaal! Wij hadden de bami, nasi, saté en ballen en het was heerlijk. Meer dan voldoende voor onze groep van 18 personen.

Je wordt ontzorgd.

Broodjes waren nat of vochtig toen we ze openden..

jullie waren wel op tijd met levering..

Raymon Timmermans

De hapjespan was erg lekker en ook de koude wrapjes enzo vielen goed in de smaak. Voor ons voor herhaling vatbaar in ieder geval.

Super makkelijk thuis te bestellen en het wordt keurig thuis gebracht en opgehaald! Dus zelf geen gesjouw meer met de hapjespan

M. Spitters

Het zag er allemaal fantastisch uit! Keurig op tijd bezorgd door een erg vriendelijk meisje. Wij vonden het wat aan de zoute kant, maar dat kon ik de volgende keer erbij zeggen en dan wordt daar... Het zag er allemaal fantastisch uit! Keurig op tijd bezorgd door een erg vriendelijk meisje. Wij vonden het wat aan de zoute kant, maar dat kon ik de volgende keer erbij zeggen en dan wordt daar rekening mee gehouden. Ook goed geregeld met afspraken maken over het bezorgen en ophalen, en ze komen de afspraak ook na.
Kortom voor herhaling vatbaar, lekker, makkelijk en nog eens voordelig!

Goede afspraken en vriendelijk personeel. Eten ziet er zeer smaakvol uit en dat is het ook!

Roshnie Nagesar

Met 1 woord...Geweldig.
Goede service...snelle levering en heel belangrijk..heerlijke hapjes.
We hebben ervan genoten en zullen blijven bestellen bij jullie.

Sterke punten: Levering was super en de presentatie geweldig.

Ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen overtroffen heeft. Het bestellen was gemakkelijk, het aangeven van het juiste tijdstip werkte goed en bovendien waren de hapjes erg lekker!

Gemak
Smaak

T was top!!! Nette aflevering, duidelijke uitleg. T belangrijkste: t was super lekker, meer dan genoeg en makkelijk in bereiding. Prima

Gemakkelijk, niet te hoeven koelen.

De service van Hapjesschaal is uitstekend, alle gerechten die we tot nu toe hebben gehad waren goed, ook het ophaalschema is goed geregeld.

Het assortiment, de prijs/kwaliteit verhouding.