Angela

Hierbij de Rabobank ontvangen we wekelijks de mini broodjes ontzettend vers en bijzondere smaken! Scherpe communicatie ontzettend vriendelijk ! Daar blinken ze in uit.

7 dagen levering versheid onderscheidend en ontzettend vriendelijk!

Martin v Lingen

Het was weer heerlijk. En meer dan ik bed verwacht. Zag er heel goed uit en heel netjes verpakt. Top bedrijf. Zeer om aan te bevelen.

Snelle service.
Nette mensen en eerlijk.
Vragen zijn voor ons heel goed beantwoord.

N Willems

Prima momenteel geen verbeteringen noodzakelijk

Het was allemaal goed.

bezorgservice

Super goede service

Snelle service, goede communicatie

De hapjes schaal.nl heeft een enorm assortiment.
Voor ieder wat wils.
De hapjes waren erg lekker en werd door iedereen gewaardeerd.
Het turks brood, olijven, tomaatjes, was te...
De hapjes schaal.nl heeft een enorm assortiment.
Voor ieder wat wils.
De hapjes waren erg lekker en werd door iedereen gewaardeerd.
Het turks brood, olijven, tomaatjes, was te veel, hiervan weinig gegeten.

Sterken punten: Gratis bezorgen en ophalen. Overzichtelijk gepresenteerd op een dienblad. De producten niet meer hoeven te koelen. Een berichtje op je mobiel voor herinnering bezorgtijd en afhaaltijd

Adri van Voorst

Prima , netjes geregeld..

Snel, verzorgt , goed assortiment !

fam Heeres

Wij en onze gasten hebben er ontzettend van genoten! heerlijk en voor ieder wat wils!
kleine tip* het was iets aan de zoute kant.

netjes en hygiënisch geleverd.

Aanvankelijk wat moeite met de weg vinden op de site, onduidelijkheid met de foto's en film, pas na instructie aan de telefoon begreep ik dat een van de foto's een filmpje was. Bestellen ging... Aanvankelijk wat moeite met de weg vinden op de site, onduidelijkheid met de foto's en film, pas na instructie aan de telefoon begreep ik dat een van de foto's een filmpje was. Bestellen ging gemakkelijk. Vriendelijke service aan de telefoon. Hapjes waren prima en voldoende. De gasten hebben genoten.

Goede service en flexibiliteit. We hadden de miniwrappen besteld voor 14 personen. De persoon die ik daarover aan de telefoon sprak stelde voor om dan 1,5 i.p.v. 2x miniwrappen te bestellen, omdat... Goede service en flexibiliteit. We hadden de miniwrappen besteld voor 14 personen. De persoon die ik daarover aan de telefoon sprak stelde voor om dan 1,5 i.p.v. 2x miniwrappen te bestellen, omdat 2x voor 14 personen wel heel veel zou zijn. Daarbij werd ook meegedacht wat te doen voor vegetarische gasten.

Het feestbuffet was een groot succes! Meer dan voldoende en iedereen heeft ervan gesmuld. Veel complimenten ontvangen

Het bestellen gaat heel gemakkelijk. Super levering, tafel mooi en feestelijk opgemaakt