F de Best

De communicatie is heel duidelijk.
De hapjes smaakten goed en de manier waarop alles was uitgestald was mooi.
Wij vonden de hapjes wel te eenzijdig wat vlees betreft. we hadden graag wat...
De communicatie is heel duidelijk.
De hapjes smaakten goed en de manier waarop alles was uitgestald was mooi.
Wij vonden de hapjes wel te eenzijdig wat vlees betreft. we hadden graag wat afwisseling met groente- of vishapjes erbij gewild.

goede communicatie

Mw Soeters

het was zo besteld. Ook toen ik vragen had werden deze gelijk beantwoord. Het eten was heerlijk! Iedereen op het feestje roept er nog steeds vol lof over. En super service! Complimenten!

Prijs/kwaliteit verhouding!
Smaak!
Service!

Alles heeft gesmaakt. Het materiaal dat gebruikt is, was minder: 1 schaal is gescheurd , bijna door midden.
Er zit verschil tussen de stekkers van de pannen, eerst werd de ene pan niet warm

De geleverde hapjes waren van goede kwaliteit.
Levering ging soepel

Was super lekker. Service was goed. Goede uitleg.
Was super lekker. Service was goed. Goede uitleg.
Pannen aangezet, maar na 10 minuten begon het al te flink te pruttelen en zelfs aan te branden. Half uur was niet nodig. Meteen de pannen maar weer uitgezet en steeds even weer aangezet.

?

Bas, sint Michielsgestel

Lekkere producten, goede afspraken, bevestiging via sms en mail.
De stukjes kip waren wat aan de grote kant en door de botjes niet echt handig om te eten als hapje.
De rest van de hapjes...
Lekkere producten, goede afspraken, bevestiging via sms en mail.
De rest van de hapjes waren erg lekker, met name de broodjes.

Zie boven

Mitchell

Wij hadden een aantal tapasschalen besteld en deze waren heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

*Duidelijke website
*SMS vooraf over tijdstip levering
*Materialen worden weer bij u thuis opgehaald
*Betalen met pin bij aflevering

El van den Hoek

Hapjes waren heerlijk. Ruim voldoende. Allemaal positieve reacties.

Bezorging keurig netjes en mooi binnen de gestelde tijd.

De hapjes waren lekker. Maar helaas heeft niemand aan het brood gezeten want die waren droog en keihard (oud)?

Heel vriendelijke aflever personeel!!

Reactie Hapjesschaal:

hoi linda! bedankt voor je review! elke dag vers brood bij hapjesschaal.nl. u heeft het brood uitgepakt en pas avonds gegeten! altijd lekker in de verpakking laten buiten de koeling en pas vlak voor... hoi linda! bedankt voor je review! elke dag vers brood bij hapjesschaal.nl. u heeft het brood uitgepakt en pas avonds gegeten! altijd lekker in de verpakking laten buiten de koeling en pas vlak voor het opdienen uit de verpakking halen! goede tip voor de volgende keer!

Op tijd geleverd maar alle hapjes waren geplet en klef. We hadden gevraagd om een vegan hapjes verpakt in een apart doosje. Die hebben we niet terug gevonden in onze bestellen waardoor sommige van... Op tijd geleverd maar alle hapjes waren geplet en klef. We hadden gevraagd om een vegan hapjes verpakt in een apart doosje. Die hebben we niet terug gevonden in onze bestellen waardoor sommige van onze bezoekers geen eten hadden.

Snelle customer service en levering op tijd zoals beloofd.

C. van der Velden

Bestelling en levering is prima verlopen! Ook het ophalen was goed geregeld! Wij kozen voor de mini-wraps. Lekker en onze gasten waren enthousiast! Voor 23 personen hadden we 3 schalen besteld. Dat... Bestelling en levering is prima verlopen! Ook het ophalen was goed geregeld! Wij kozen voor de mini-wraps. Lekker en onze gasten waren enthousiast! Voor 23 personen hadden we 3 schalen besteld. Dat was ruim voldoende.

TIP : Het zou fijn zijn als er een A4 meegegeven zou worden met info over de vulling, sausjes en toppings....Er kwamen vragen van gasten die wij niet konden beantwoorden....

TIP : De grote stickers van "hapjesschaal", zou ik verwijderen (het staat zo 'goedkoop'). In plaats daarvan zou ik visitekaartjes met de bestelling meegeven, zodat gasten deze mee naar huis kunnen nemen. Iets subtieler.....

Je koopt geen eten maar gemak!!! Heerlijk, een onbezorgd feest!