Claudia van Meer

Wederom erg te vreden

Heerlijk eten, ziet er goed verzorgd uit, netjes op tijd geleverd. Vriendelijke bezorgster.

Arpad Backx

Kwaliteit en duidelijke website

heerlijke hapjes. je blijft je afvragen hoe ze het doen....; snelle service en komen afspraken na

Carin

De high tea hapjes (2x) werden in 1 doos bezorgd op de afgesproken dag rond 10.30 uur. Zag er goed en verzorgd uit. Helaas vonden wij (6 personen) allemaal de broodjes niet zo lekker. Ze waren droog... De high tea hapjes (2x) werden in 1 doos bezorgd op de afgesproken dag rond 10.30 uur. Zag er goed en verzorgd uit. Helaas vonden wij (6 personen) allemaal de broodjes niet zo lekker. Ze waren droog en hard en jammer genoeg te veel saus op gedaan. Deze hebben we dus niet opgegeten. De rest was oké.

van Kuik

Het is elke keer weer heerlijk!! En jullie pakken het zo gezellig in!! Het is al een feestje op de doos te openen.

Inge

Heerlijke hapjes, goede service in alle facetten

Bezorging duidelijk aangegeven en op tijd. Prachtig verpakt en goed retour beleid.

Marit

Heerlijke hapjes ! Wat een luxe thuisbezorgd. Duidelijke afspraken , prima contact

Komen alle afspraken na, smaakt heerlijk
Het is net zoals op de foto

Westerink

Slecht

Nik

Reactie Hapjesschaal:

FAKE!

securitas

Waanzinnig tevreden!
erg lekker ,vers en aparte smaken

communicatie uitsraling en afspraken na komen

Dynamis taxaties Nederland

Wij hebben niet van hapjesschaal genoten omdat het geannuleerd is ivm de tijd dat het geleverd kon worde, dat is wel netjes afgehandeld, maar jammer dat je een mail krijgt dat het klaar gemaakt... Wij hebben niet van hapjesschaal genoten omdat het geannuleerd is ivm de tijd dat het geleverd kon worde, dat is wel netjes afgehandeld, maar jammer dat je een mail krijgt dat het klaar gemaakt wordt en geleverd en een mail over feedback als de opdracht geannuleerd is

Reactie Hapjesschaal:

door het niet goed doorlezen van onze voorwaarden , vroeg u vriendelijk of we de bestelling wilden annuleren , daar gaven we direct gehoor aan en storten onmiddellijk het bedrag... door het niet goed doorlezen van onze voorwaarden , vroeg u vriendelijk of we de bestelling wilden annuleren , daar gaven we direct gehoor aan en storten onmiddellijk het bedrag terug.
uiteindelijk krijgen we een lage beoordeling ...wij snappen de mens soms niet meer.

Stade Advies bv

Inmiddels al meerdere malen het feestbuffet besteld, en super tevreden.

Half uur van te voren pannen aan en alles is klaar!