Het heeft heerlijk gesmaakt. Iedereen was tevreden en een goede service

Goede prijs kwaliteit verhouding en vernieuwend

Jeanny Pullens

Super goed ! Ik heb het nu voor de tweede keer besteld mijn familie is fan van jullie en ik ook ga zo door !

Goede uit leg van de schalen en super klantvriendelijk !

Hans neervoort

Prima op tijd, lekker en ruim voldoende

Bezorging diversiteit

De service is uitstekend. Zowel het brengen als ophalen.Ook dat ik een berichtje kreeg hoelaat ze komen erg positief.

Lekkere hapjes

goede service

A van der Steen-Koolman

Wij hebben al eerder bij jullie buffet en hapjes besteld.Het was allemaal erg goed en geweldige service. Vandaar dat we weer bij jullie uitkwamen voor ons buffet, omdat we met veel personen waren.... Wij hebben al eerder bij jullie buffet en hapjes besteld.Het was allemaal erg goed en geweldige service. Vandaar dat we weer bij jullie uitkwamen voor ons buffet, omdat we met veel personen waren. Het is namelijk niet te doen met minder mensen omdat dit pas vanaf 12 personen kan. Dit is wel een groot nadeel.

Alles is goed geregeld vanaf de bestelling, de levering, de betaling, het retour halen van spullen. Dikke plus.

Kraneveld

Heerlijk en mooi feestbuffet, keurig op tijd geleverd. Tafels mooi opgemaakt. Er was ruim voldoende voor ieder. Ik miste wel een aantal opscheplepels, er zaten er maar 3 bij voor 9 pannen.

Hans Coomans

Prima hapjes / tapas. Goede service

Makkelijk bestellen en betalen bij afleveren.
Lekker en betaalbaar

R. Moreira Figueiredo

De gasten en wijzelf vonden de hapjes erg goed en smaakvol. Ook meer dan genoeg hapjes. En erg handig dat alles al in schaaltjes zit. Wat er over hadden hebben we de volgende dag gegeten en het was... De gasten en wijzelf vonden de hapjes erg goed en smaakvol. Ook meer dan genoeg hapjes. En erg handig dat alles al in schaaltjes zit. Wat er over hadden hebben we de volgende dag gegeten en het was nog steeds vers. Super!

Goed ingepakt. Leuke meneer aan de telefoon. Vrolijk en enthousiast. Snelle service.

Iedereen was enthousiast over het buffet, het zag er feestelijk en smakelijk uit. Er was voldoende ! Smaak van de producten prima.

Goede service, vriendelijke mensen, ophalen van "afwas"je hoeft er niet voor thuis te zijn.

Laura

Service was super! Makkelijk te bestellen, leveren ging vlot en op een goed moment.
Helaas zijn mijn partner en ik die nacht en dag erna goed ziek geweest. Kunnen niks anders bedenken dan dat dit verkeerd is gevallen. Kan helaas gebeuren, sonde!
Aanbevelen is daarom qua service Yes, maar wel met bedenkingen ;)

Service

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor je review! dit is wel heel erg kort door de bocht! uw bestelling is gebaseerd op 30 personen...!??wees altijd erg voorzichtig met dit soort bedenkingen....