Was goed geregeld, chauffeur netje op tijd, zag er verzorgd uit, geen minpunten

Goede presentatie, prima producten

De service was heel goed en alles van het buffet was lekker het is niets over gebleven

De service heel vriendelijke medewerker

Esther van den Dool

Heb pas geleden voor de eerste keer besteld bij jullie, is heel erg goed bevallen. De hapjes, Service allemaal prima verzorgd.
Iedereen was zeer tevreden het smaakte zeer goed ga er zeker...
Iedereen was zeer tevreden het smaakte zeer goed ga er zeker vaker gebruik van maken. Zeer geslaagd feestje .

Heerlijke hapjes kreeg veel complimenten van de visite. Zo smaakvol en vers

Coby Vialle

Ik vond de service heel erg goed, de kwaliteit van het eten vond ik ook erg goed.

Het warm maken van de producten vond ik niet helemaal gaan volgens plan. de pannen moesten op 1 blijven staan een half uurtje, maar na een kwartiertje had ik al zwarte geblakerde producten erbij, dus maar blijven roeren, en in de gaten houden. dit vond ik niet zo gemakkelijk als dat het werd voorgespiegeld.

het tot op een avond van te voren het aantal te kunnen doorgeven. en erg fijne service aan de telefoon.

Fam. De Jong

Al vele bestellingen geplaatst gehad en elke keer is het weer een groot succes.

Hallebeek

Heerlijke hapjes , goede service ! Een absolute aanrader.

Fred & Yvonne

Jongens dit was geweldig. Prijs is prima, geen bezorgkosten of gedoe en iedereen genoot er van hoe het er uit zag en de kwaliteit van de hapjes. Het is enorm in de smaak gevallen en kan dit aan... Jongens dit was geweldig. Prijs is prima, geen bezorgkosten of gedoe en iedereen genoot er van hoe het er uit zag en de kwaliteit van de hapjes. Het is enorm in de smaak gevallen en kan dit aan iedereen in Eindhoven (en andere plaatsen?) aanbevelen.

Goede presentatie, goede kwaliteit, goede prijs. Echt heel goed en dit ga ik vaker doen.

Tennisteam Anoniem

De hapjes waren heerlijk, vol van smaak en ruim voldoende voor 10 tot 15 personen

Op tijd geleverd, goede uitleg erbij, makkelijk schoon te maken. Ook de SMS voor het buiten zetten van de spullen is handig

appartementen complex Koolhoven

Het was buitengewoon goed, netjes een vriendelijk afgeleverd en ook weer opgehaald, onze bewoners van de complexen vonden het heerlijk.

Strakke organisatie alles perfect in orde.