Smulders

Duidelijke site,netjes in de beloofde tijdsindicatie bezorgd .
Alles zag er SUPER GOED uit.

Levering op zeer korte termijn.
Om de spullen op te halen hoeft er niemand aanwezig te zijn.

Nass

Prima geregeld!!!!!
Prima geregeld!!!!!
Zelf de fout gemaakt om de hapjes een dag te vroeg te laten komen en daar pas bij bezorging achtergekomen......fantastische reactie van de bezorgster; geen enkel probleem komen we het gewoon morgen bezorgen dat noemen wij nog eens een TOP SERVICE!!!!

Onze gasten waren allemaal enthousiast over de hapjes dus een zeer geslaagde keuze van ons.

Oftewel: super tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer goede service
Goed verzorgd en natuurlijk het allerbelangrijkste; Het was lekker!

G. Michielsen

Het zag er heerlijk uit en zo smaakte het ook. Alleen het warme vlees was aangebrand. Er was me gezegd dat de pan op de juiste temperatures stond. His stond ook opde laagste stand. Ik moest het 30... Het zag er heerlijk uit en zo smaakte het ook. Alleen het warme vlees was aangebrand. Er was me gezegd dat de pan op de juiste temperatures stond. His stond ook opde laagste stand. Ik moest het 30 minutes aanzetten en met rust laten. Toen we het vlees opwilde scheppen was het verbrand. Verder was de service Prima.

Fantastisch! Het ziet er in het echt ook uit zoals op de site wordt vermeld. Lief personeel wat het eten komt bezorgen en de schalen ed weer komt ophalen. Alleen maar positieve reacties op het eten.

Snelle levering, goed eten en ziet er erg feestelijk en verzorgd uit.

Judith van de Wouw

Ik vind het prettig bij de Hapjesschaal te bestellen. Ongedwongen bijna alles kan. Vlotte service, de tafel keurig opgedekt waardoor een leuke presentatie van het eten, wat natuurlijk uitnodigend... Ik vind het prettig bij de Hapjesschaal te bestellen. Ongedwongen bijna alles kan. Vlotte service, de tafel keurig opgedekt waardoor een leuke presentatie van het eten, wat natuurlijk uitnodigend werkt om te genieten van al het eten???

Flexibiliteit

Jan Brands

Reeds meerdere malen een bestelling gedaan het het geen wat we kregen was van grootse klasse, voortreffelijk.

Goede kwaliteit voor hetgeen we betalen, tevens goede service en aflevering.

Goede service! Lekker eten!

goede communicatielijn. Goede prijs-kwaliteit verhouding

De hapjes waren heerlijk. Ik ga ze zeker nog eens bestellen. Een schakelaar maakte slecht contact en was wat kapot. Waardoor de pan niet optijd warm was. De andere pan met vlees warmde te snel op en... De hapjes waren heerlijk. Ik ga ze zeker nog eens bestellen. Een schakelaar maakte slecht contact en was wat kapot. Waardoor de pan niet optijd warm was. De andere pan met vlees warmde te snel op en was daarom lichtjes aangebrand. Buiten dat zijn we erg tevreden.

Heerlijk

Handige warmtepan
Mooie schalen

Hapjes waren mooi gepresenteerd.
Ze waren lekker. Op de grote schaal vond ik de wrapjes in iets te veel saus liggen. Op de schaal met losse wraps was dat niet, vond ik lekkerder.

Makkelijk bestellen, handig aan deur te betalen