Cockie van Rooij

De ervaring is subliem. We hebben genoten van alle heerlijkheden.

De tafel werd helemaal opgemaakt. Ik hoefde zelf niets te doen en alles ziet er zeer verzorgd uit

Heerlijk

Handige warmtepan
Mooie schalen

De hapjes waren erg lekker, alleen de kippen vleugeltjes waren niet zo in de smaak gevallen.

Je krijgt veel voor je geld. Het smaakt bijna allemaal wel goed. Zag er allemaal verzorgt uit. De hamburgers waren het best uit de smaak gekomen. We hadden box 5 en nog wat losse dingen besteld.

De hapjes waren lekker,nette service

netjes verpakt

Levering etc prima.
Kwaliteit niet zoals verwacht: bv te vette hapjes

Het was weer super. We hadden een feestbuffet. Leuk aangekleed en de hapjes waren heerlijk. Ook onze gasten hebben ervan genoten

Klantvriendelijk goede kwaliteit

Lieke Manders

Het was fantastisch. We hebben 2 pakketten besteld voor een babyshower en we waren helemaal ondersteboven. Het zag er echt geweldig uit, het smaakte super en de service was geweldig. Super... Het was fantastisch. We hebben 2 pakketten besteld voor een babyshower en we waren helemaal ondersteboven. Het zag er echt geweldig uit, het smaakte super en de service was geweldig. Super vriendelijk en enthousiast en omdat wij een adres wijziging hadden op het laatste moment en zij dit prima in konden plannen kan ik zeggen dat ze ook nog erg flexibel zijn! Wij gaan zeker weer bestellen!

Erg sociaal en vriendelijk, flexibel!

Omnimobil

Prima service. Hapjes heerlijk, behalve de kipkluifjes.

Makkelijk bestellen
Keurig volgens afspraak.
Handig afrekenen bij bezorging

Jeanne Cox

Bestelling en betaling ging heel vlot. Bezorging slecht. Smaken verschillen, maar de smaak van 10 personen verschilde aanzienlijk tov van de hapjesschaal. Een keer geprobeerd en hierbij zal het ook... Bestelling en betaling ging heel vlot. Bezorging slecht. Smaken verschillen, maar de smaak van 10 personen verschilde aanzienlijk tov van de hapjesschaal. Een keer geprobeerd en hierbij zal het ook blijven.

Bestelling en betaling

Reactie Hapjesschaal:

bestelling is afgeleverd bij de buren we hadden netjes een briefje achtergelaten met de mededeling dat het bij de buren afgeleverd is! ook netjes op tijd geleverd u was op het moment van leveren... bestelling is afgeleverd bij de buren we hadden netjes een briefje achtergelaten met de mededeling dat het bij de buren afgeleverd is! ook netjes op tijd geleverd u was op het moment van leveren echter niet thuis we hebben u ook een paar x proberen te bellen toen we voor de deur stonden!

De hapjes waren goed verzorgd! Mooi opgemaakt!

Het was gewoon goed!