Hapjes vielen zeer goed in de smaak. Ben zeer tevreden.

Goede communicatie m.b.t. levering en ophalen plank/schaal.
Levering keurig op tijd.
Goede kwaliteit producten.

Smaakte prima en was voldoende.

Bezorging was ideaal.

We waren tevreden over onze schalen .
Veel enthousiasme onder onze gasten.

Prima communicatie.
Helder en duidelijk.
Bezorging was ook perfect.

monique van de pol

Wij hadden bami en nasi en deze was erg lekker

Goede service...zondag bezorgen...vriendelijk personeel...lekker eten.....ideaal

Ik had een buffet van 15 personen besteld, was meer dan genoeg voor iedereen om twee keer op te scheppen, de volgende dag hebben we de restjes nog opgegeten!, smaken voor elk wat wils.. prima... Ik had een buffet van 15 personen besteld, was meer dan genoeg voor iedereen om twee keer op te scheppen, de volgende dag hebben we de restjes nog opgegeten!, smaken voor elk wat wils.. prima service..

sterke punten, sms service, op tijd geleverd, prima communicatie, heel fijn dat je het de volgende dag buiten kunt zetten!

GIna Hopman

Heel lekkere hapjes, goede service. Was goed op tijd en gaf goede uitleg. Tip: Misschien kunnen jullie van die houten platte pollepels meeleveren om de pannen uit te krabben. Dan beschadigen de... Heel lekkere hapjes, goede service. Was goed op tijd en gaf goede uitleg. Tip: Misschien kunnen jullie van die houten platte pollepels meeleveren om de pannen uit te krabben. Dan beschadigen de pannen niet.

Goede presentatie. Het was ruimschoots voldoende.

WT Balys

De bestelling is op tijd geleverd. Ik ben, zoals afgesprokem 15 minuten van tevoren gebeld.
Hapjes smaakten prima en de presentatie is ook in orde. Wij gaan zeker nogmaals gebruikmaken van de diensten van Hapjesschaal.nl!

Snelle service, goede prijs kwaliteit en uiteraard lekker makkelijk; je hoeft niet zelf in de keuken te staan!

Cynthia

Hapjesschaal besteld voor een gezellig middagje met vrienden. Tafel word leuk aangekleed en opgemaakt. Heerlijk gegeten!

Super dat je op zo een korte termijn nog een bestelling kunt plaatsen!

Hondenschool Best Mate

De hapjes smaakte uitstekend. Helaas waren ze minder vers omdat de bestelling zaterdag werd geleverd en ik ze zondag pas nodig had. Wat ik ook betreur dat er wordt aangegeven dat ze tussen... De hapjes smaakte uitstekend. Helaas waren ze minder vers omdat de bestelling zaterdag werd geleverd en ik ze zondag pas nodig had. Wat ik ook betreur dat er wordt aangegeven dat ze tussen 10.00-16.00 uur met een uitloop tot 17.00 uur konden worden bezorgd. Niet iedereen heeft buren of zodanig contact met de buren dat de spullen daar af kunnen worden geleverd. Je bent de hele dag dus aan het wachten.

De producten smaken uitstekend en zien er heel verzorgd uit. In dit opzicht zeker een aanrader.

Smaakte prima. Prima afgeleverd. Mooie presentatie