Michelle

Hartstikke makkelijk in gebruik, hapjes zijn lekker. Voor iedereen zit er wel iets tussen.

Makkelijk te bestellen, wordt gratis thuisbezorgd en weer opgehaald.

Annemiek

Geweldige service, keurig verzorgd, en de kwaliteit super!!!

Het is keurig netjes te presenteren!
Ik hoefde er eigenlijk niets aan te doen. (Alleen de folie er af te halen)
Aan iedereen aan te bevelen

Heerlijke hapjes, keurig op tijd geleverd.

Goede smaak en zo op tafel te zetten.

Prima eten. Leuk verzorgt.

Gemakkelijk

Professioneel, in product als in presentatie. Op de afgesproken tijd geleverd en weer opgehaald.

Zie hierboven.

Goede service, alleen jammer dat er geen uitleg bij de hapjes zit (wat is wat) en er is vrij veel pittig.

Snelle duidelijke service

Reactie Hapjesschaal:

hallo! bedankt voor uw review! we doen er idd geen kaartje met uitleg bij! een gehaktballetje sateetje olijfje of wrap behoeft geen uitleg volgens ons team! sommige hapjes zijn iets pittig dit... hallo! bedankt voor uw review! we doen er idd geen kaartje met uitleg bij! een gehaktballetje sateetje olijfje of wrap behoeft geen uitleg volgens ons team! sommige hapjes zijn iets pittig dit staat vermeld op de site! tot de volgende keer.

Greet

Het was allemaal Top! De hapjes waren heerlijk, de service is prima, alles is perfect geregeld!!

Vooral zo doorgaan!!

Snoeren

De hapjes waren lekker en zagen er goed uit. Keurig op tijd, zelfs op zondag bezorgd! Dank jullie wel.

Op zondag bezorgen!
Netjes verpakt!
Betaalbaar!

Goede hapjes en nette service!

Lekkere hapjes!

Trijntje

Ideaal dat het 's ochtends gebracht wordt, zelfs op een zondag. Heel tevreden over de bestelling en bezorging. De hapjes vonden we wisselen van kwaliteit, maar het totaal heeft een goede... Ideaal dat het 's ochtends gebracht wordt, zelfs op een zondag. Heel tevreden over de bestelling en bezorging. De hapjes vonden we wisselen van kwaliteit, maar het totaal heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het brood is een heel grote aanrader, echt geweldig lekker !

Elke dag bezorging, veel keus in soorten hapjes en schalen.