Rachel vleuten

Wegens overmacht de bestelling moeten cancellen, direct het geld retour!
Prima communicatie.
Ok naar snel een volgende keer.

Communicatie en duidelijkheid!

Bruins

Snel geleverd, mooi verpakt. Wel erg veel soorten worst. Ik had andere vega-opties/kaas beter gevonden. Ik miste een beschrijving van de schaal.

Snel geleverd, goed verpakt.

Marianne

Erg laat bezorgd 14:15.
Erg laat bezorgd 14:15.
In de eerste sms staat; wordt bezorgd tussen 9:00-14:00. In de sms - die je 1 dag van tevoren krijgt - staat; wordt uiterlijk 15:00 bezorgd. Ja, dan heb je dus al besteld.
Doos is op de kop bezorgd dus alle saus van de wraps en hamburgertjes lag door de doos. Erg jammer. Zag er zo leuk uit op foto’s.

Reactie Hapjesschaal:

marianne, check nogmaals onze bezorgtijden in de shop.
we hebben keurig binnen ons kader geleverd.
dozen worden niet op de kop gezet,

jan de wacht

Super! wat een topbedrijf ze komen alle afspraken na, zeer goede communicatie

heerlijk en zag er mooi uit

Sims Lifecycle Services

Goede ervaring, je krijgt duidelijke informatie via sms voor levering en ophalen. Daarnaast ziet de presentatie er super uit, en het is heerlijk! Alle collega's hebben er goed van genoten. Het was... Goede ervaring, je krijgt duidelijke informatie via sms voor levering en ophalen. Daarnaast ziet de presentatie er super uit, en het is heerlijk! Alle collega's hebben er goed van genoten. Het was iets teveel qua eten (schaal stond 30-40 man en met 35 man had ik flink over), dus die is de volgende dag opgegaan.

Mooie presentatie, lekker eten.

Miranda Brouwer

Geweldige service, heerlijke hapjes, ruim voldoende voor ons allemaal

hapjes kwaliteit hoog, service perfect

Tamara

Geweldig! En wat een keus!

Hele lekkere smaakjes

Lesterhuis

GEWELDIG!!!!!
Alleen maar complimenten gehad van de gasten en wat prachtig ingepakt.
Wij bestellen weer en ook de gasten vroegen waar dit weg kwam😊!

Smaakt zalig, prachtig opgemaakt!

Fokje Koops

Wat een super lekker hapjes hadden wij keurig op tijd geleverd en het zag er fantastisch uit

Snel geleverd heerlijk vers

Vdpoll

We hebben genoten van onze bestelling. De smaken waren prima en de hoeveelheid als verwacht. We vroegen ons wel af waarom er 3 warmhoudplaten waren waarvan er 1 het niet deed. Het was prima!