Van mook

Heel lekker

Heeft heerlijk gesmaakt en goed verschoord

Marina Willems

Het zag er heel mooi verzorgd uit. In leuke bakjes en schalen die je mooi uit kunt stallen. Het smaakte ontzettend goed. Onze gasten waren allemaal, en wijzelf natuurlijk, heel tevreden over alles.... Het zag er heel mooi verzorgd uit. In leuke bakjes en schalen die je mooi uit kunt stallen. Het smaakte ontzettend goed. Onze gasten waren allemaal, en wijzelf natuurlijk, heel tevreden over alles. Ik zou zo weer bestellen.

Netjes, vriendelijk,lekker, mooi opgedient.

Marijnissen

Van het begin tot het eind top!
Alles goed geregeld, klaargezet en een lust voor het oog om te zien.
Daarna lekker gesmuld met zijn allen, eigenlijk de hele dag door.
De zoete...
Van het begin tot het eind top!
Alles goed geregeld, klaargezet en een lust voor het oog om te zien.
Daarna lekker gesmuld met zijn allen, eigenlijk de hele dag door.
De zoete hapjes, muv de puddinkjes, hebben we bij de koffie/thee gegeven, daarna eten van al het lekkers van het buffet, wat later de overgebleven kroepoek op tafel om nog lekker te smikkelen en nog wat later op de avond het brood met smeersel nog een keer op tafel en ook dit is weer lekker opgegeten.
We waren met 10 personen en hadden de minimale afname van 12.
Daardoor nog twee stellen eten meegenomen als avondeten voor de dag erna.
De totale smaakervaring is wel dat het allemaal wat pittig is, voor niemand van ons een probleem maar misschien wel handig om te weten.
Een absolute aanrader!!!

De gedrevenheid, passie en het enthousisme waarmee ze dit doen. Dat was voor ons zo fijn om te merken.
Ook dat je zelf niets meer hoefde te doen of klaar te zetten. Alle spullen aanwezig, van tafel tot tafellakens tot alle stekkervoorzieningen en versiering, het was er allemaal.
TOP!

Ludo van der Heijden

Heel erg gesmaakt ruim voldoende

Erg makkelijk je hoeft eigenlijk niets te doen

Susanne Mathijssen Kremers

Wat een super service en heerlijke tapas!

Netjes geleverd, verse producten, heerlijke tapas!

Ineke

Prima!

Snelle, duidelijke reactie!

Het eten was lekker en compleet. De gasten waren zeer tevreden. Helaas waren de vleesproducten op stand 1 verbrand. Het was ons niet verteld dat we deze ook regelmatig moesten keren/ draaien.... Het eten was lekker en compleet. De gasten waren zeer tevreden. Helaas waren de vleesproducten op stand 1 verbrand. Het was ons niet verteld dat we deze ook regelmatig moesten keren/ draaien. Hierdoor hebben we enkele producten weg moeten gooien.

Goede communicatie tussen klant en leverancier.

Renate Hoefnagels

Klantvriendelijk, ziet er verzorgd uit en erg lekker!

Je hoeft zelf niets te doen , kan zo genuttigd worden!

Wij hadden voor een vrijgezellenfeest de halve lunchtafel en het miniwrappen. Echt alles was super lekker. Communicatie is top en het aanleveren en ophalen zeer makkelijk. Enige opmerking voor het... Wij hadden voor een vrijgezellenfeest de halve lunchtafel en het miniwrappen. Echt alles was super lekker. Communicatie is top en het aanleveren en ophalen zeer makkelijk. Enige opmerking voor het miniwrappen. De extra's waarmee je je wrapje kan afmaken waren heel snel op.

Vertaalbureau S. Lebi

Heel erg goeie service. Op tijd geleverd en heel lekker

Gewoon perfect