Uitstekend verzorgd.

Ruime hoeveelheid, netjes gepresenteerd, op tijd gebracht en gehaald, smaakte uitstekend. Wat wil je nog meer?

Super goede service en eten was heerlijk

7 dagen per week service en je kan een paar dagen van te voren nog bestellen

Heerlijk gegeten,goeie service,lekker geprijst?

Het warme eten in de warmhoud pannen,gewoon super??

Eten was lekker
Service was goed
En de prijs was goed !
Zeker een aanrader voor andere

carla van vught

Lekker

ziet er mooi uit sm,aakt heerlijk

Claudia Bus

Hapjesschaal was zeer in de smaak gevallen! Veel complimenten van alle gasten over het eten.
Na wat reviews te hebben gelezen voordat ik bestelde was ik bang dat het net te weinig zou zijn maar dat was zeker niet het geval. Tapastafel besteld voor ongeveer 20 personen,we waren met 24 personen en een paar kinderen en we hadden nog genoeg over om morgen nog van de kunnen smullen. Boven verwachting!

ik heb iemand van hapjesschalen gebeld om te vragen of er heel misschien toch rekening gehouden kon worden met de tijd van levering ivm een supriseparty en de man zei mij zijn uiterste best te doen... ik heb iemand van hapjesschalen gebeld om te vragen of er heel misschien toch rekening gehouden kon worden met de tijd van levering ivm een supriseparty en de man zei mij zijn uiterste best te doen voor mijn wensen. Dit was zeker het geval en een perfecte levering zoals ik had gevraagd,heel erg fijn.
Er was meer dan genoeg eten en het zag ee keurig en smakelijk uit.

Carola luijkx

Heb het 1x meegemaakt en nu zelf voor 8 september besteld voor 20 personen

Ziet er keurig netjes uit

We hebben de mini wraps gehad en ze waren heerlijk, iedereen heeft genoten en het is een keer iets anders dan altijd maar gourmetten. Wat wel jammer is is dat we 1 soort wraps hadden ipv 3... We hebben de mini wraps gehad en ze waren heerlijk, iedereen heeft genoten en het is een keer iets anders dan altijd maar gourmetten. Wat wel jammer is is dat we 1 soort wraps hadden ipv 3 verschillende soorten en dat er veel van hetzelfde beleg bij zat zoals 3 keer aioli en 2 keer saté saus. Plus de sausjes niet in een handig spuit flesje zoals beschreven. Verder wel genoten!

Snel geleverd, goed geregeld, smaakt goed!

van maanen

Bestelling was op tijd, maar heel veel hapjes lagen uit de bakjes en dat zag er niet fraai uit!
en de mini broodjes met hamburgers vonden wij echt allemaal niet lekker,,erg droog

heb ik helaas niet

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor uw review! de eerste keer geen aanbeveling helaas. u wilde een buffet bestellen buiten ons bezorggebied daar konden we helaas niet aan voldoen. u kon wel een losse bestelling plaatsen... bedankt voor uw review! de eerste keer geen aanbeveling helaas. u wilde een buffet bestellen buiten ons bezorggebied daar konden we helaas niet aan voldoen. u kon wel een losse bestelling plaatsen voor de regio buiten brabant dit heeft u ook gedaan. waarschijnlijk was de eerste teleurstelling toch te groot!

Fons de Groot

De hapjes waren een lust voor het oog en een streling van de smaakpapillen. Keurig op tijd besteld en ook verder was alles in orde.

Gemak van bestellen, correct nakomen van afspraken, uitstekende hapjes.