Over het algemeen netjes verzorgd/ingepakt. Schalen/plateaus/Planken allemaal ok.
Hoeveelheid ok.
Hoeveelheid ok.
Betreft bestelde broodjes: Sommige wat te pittig (vooral voor kinderen...maar blijft persoonlijk)

Korte tijd tussen bestelling en levering mogelijk.
Flexibiliteit bij terug ophalen van retourmateriaal

Het eten was super lekker snel gebracht goede contact
Min punt de hapjes schalen zijn nog steeds niet opgehaald op de site staat de andere dag maar is nu bijna een week en ze staan nog hier

Het eten is goed

Reactie Hapjesschaal:

hallo bedankt voor jullie super review! echter op d site staat dat als u een buffet of hapjestafel besteld altijd de volgende dag word opgehaald. bij een losse bestelling gaat dit per sms! we... hallo bedankt voor jullie super review! echter op d site staat dat als u een buffet of hapjestafel besteld altijd de volgende dag word opgehaald. bij een losse bestelling gaat dit per sms! we proberen dit altijd binnen een week te realiseren!

Earthquake

Alles conform afspraak, netjes op tijd en prima verzorgd. Eerste kennismaking maar zeker niet de laatste.

Komt afspraken na, levering op tijd, goed voedsel.

Zeer goede ervaring. Levering op de tijd die is aangegeven en goede uitleg. De gasten hebben van de hapjes gesmuld!

Goede levering en ophalen van de schaal.
Lekkere hapjes

Hapjes waren heerlijk en de levering, betaling en het ophalen van de hapjesschalen ging zeer gemakkelijk!

Communicatie, klantvriendelijkheid

adri

Ik vind het helemaal geweldig. Netjes verzorgd, netjes gebracht en ook nog lekker. Onze gasten waren allemaal positief.

Alles!!

vd Heuvel

Het was heerlijk

Variatie

Goed geregeld. Heerlijk gegeten

Service

Sandra K.

Heerlijke tapashapjes. Fantastisch. Lekker en divers. Snel geleverd en vers. Zeker voor herhaling vatbaar.

Altijd bereikbaar. Snelle levering. Gewoon super goed.

Het waren mooi o[gemaakte schalen en het eten was heerlijk!

Goede service, bezorgen en ophalen van de schalen is goed geregeld middels sms berichten