Veerdonk visuals

Zeer tevreden. Lekker, handig, snel, duidelijk, top dus!!

Goede prijs kwaliteit

Lianne

Alles super lekker en netjes op tijd geleverd
Vriendelijk service

Klantvriendelijk

Monique van Stiphout

Zeer tevreden was erg lekker en iedereen vond het geweldig voor herhaling vatbaar

Gratis Bezorging en achteraf betalen

Top!

Dat de produkten al gaar zijn. Alleen maar opwarmen.

Lidy

Service is prima. Enige wat niet goed was, was nadat we de hapjespan aangezet hadden de pan na 20-25 minuten begin te roken. We hebben de pan voor de 30 minuten uitgezet en bleek dat een aantal... Service is prima. Enige wat niet goed was, was nadat we de hapjespan aangezet hadden de pan na 20-25 minuten begin te roken. We hebben de pan voor de 30 minuten uitgezet en bleek dat een aantal stukjes vlees verbrand waren die onderin de pan lagen. Heeft waarschijnlijk met de aanbaklaag in de pan te maken. Hebben dus een aantal stukken vlees weg moeten gooien, dat was jammer. Verder was het erg lekker.

De vlotte bezorging en ophaaldienst. Is goed geregeld.

Wevers

Verorging

rien van schilt

Alle hapjes waren perfect en vers de feestgangers waren heeel tevreden
was een geslaagd feestje dank zei hapjesschaal.nl

het is tot in de puntjes verzorgt netje,s gebracht en op gehaald

Roy Beerens

Mijn ervaring is uitstekend. Hapjes zijn van prima kwaliteit en de gemaakte afspraken over de datum en tijdstip van leveren worden nagekomen.

Het bestellen via de site is erg gemakkelijk. Je hebt in een oogwenk gezien of de door jou gewenste bezorgdatum mogelijk is. Het assortiment is prima in orde. Je wordt per sms op de hoogte gehouden... Het bestellen via de site is erg gemakkelijk. Je hebt in een oogwenk gezien of de door jou gewenste bezorgdatum mogelijk is. Het assortiment is prima in orde. Je wordt per sms op de hoogte gehouden over het tijdstip van de levering. De hapjes worden telekns geleverd door zeer vriendelijke medewerkers. Vrijdag 28-07-2017 warden de hapjes bezorgd door 2 zeer vriendelijke dames. Het zijn mooie schalen die je na gebruik kan weggooien of zelf kan hergebruiken. Al met al kan ik niets negatiefs bedenken over Hapjesschaal.nl

Joke van Wijk

Zag er prachtig uit, goed verzorgd.
Alles werd netjes op tafel gezet.
Ook de gasten waren erg te spreken en vonden het heerlijk.

Waren goed op de afgesproken tijd hier.

Maasdamme

Hapjesschaal is fantastisch. Gratis bezorgen en de spullen weer ophalen is een uitstekende service. Alle hapjes waren lekker van smaak.

Het is bijzonder hoe lekker van smaak de tapas blijft en dat sommige gerechten niet gekoeld hoeven te worden.