Superservice en echt heel lekker; veel complimenten gehad, vooral ook over de wijze waarop het gepresenteerd wordt.

Goede service, veel en lekker eten

Alles was gewoon goed.

familie van der Heijden

Mooie en vooral lekkere ervaring met hapjesschaal.nl! alle gasten waren erg enthousiast...

Alles in orde; levering, aankleding, smaak en afspraken worden nagekomen. en veel keuze in pakketten.

Fam. van Veen

We hadden een feestbuffet voor 27 personen besteld. Dit werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, en erg leuk neergezet door de vriendelijke medewerkster. Die gaf ook netjes uitleg. 's Avonds... We hadden een feestbuffet voor 27 personen besteld. Dit werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, en erg leuk neergezet door de vriendelijke medewerkster. Die gaf ook netjes uitleg. 's Avonds hebben we genoten van het heerlijke eten, waar echt niets op aan te merken was. We vonden het een uitkomst, om zorgeloos zoveel personen een heerlijke maaltijd voor te schotelen. Een aanrader!

De SMS-berichtjes, zodat we precies wisten hoe laat het buffet bezorgd werd.

Wij hadden het buffet. Alles was heerlijk. Veel complimenten over gehad. Goede uitleg over het verwarmen.

We hadden een afspraak gemaakt over de levering van het buffet en is helemaal nagekomen.

Goede service, vriendelijk personeel.
Jammer dat wij niet zelf aan kunnen geven wanneer het bezorgd wordt.
Daarnaast was het eten zout en de nasi had geen smaak.

Fijn dat de spullen weer vuil worden opgehaald

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor uw bestelling en voor uw feedback! we hebben de hapjes bezorgd bij deze plaatselijke tandarts! de klanten van de tandarts kunnen echter ook niet hun eigen tijd kiezen u zult moeten... bedankt voor uw bestelling en voor uw feedback! we hebben de hapjes bezorgd bij deze plaatselijke tandarts! de klanten van de tandarts kunnen echter ook niet hun eigen tijd kiezen u zult moeten begrijpen dat dat natuurlijk niet gaat hoe graag we ook zouden willen.we hebben meerdere klanten per dg zo ook jullie! de hapjes zijn inderdaad aan de zoute kant!

Heerlijke hapjes, snel geleverd!

Heerlijke hapjes, snel geleverd!

Alles prima

Lekkere hapjes en op tijd geleverd door 2 hele vriendelijke damens

Van iersel

Het was heel lekker. Ruim voldoende. Jammer geen vishapjes of bv wraps met zalm ofzo. Jammer geen klein stickertje ofzo of kaartje erbij met wat alles precies is, vooral voor de sausjes bv. Service... Het was heel lekker. Ruim voldoende. Jammer geen vishapjes of bv wraps met zalm ofzo. Jammer geen klein stickertje ofzo of kaartje erbij met wat alles precies is, vooral voor de sausjes bv. Service heel goed. Vraag me wel af of er echt geen varkensvlees bijzat zoals ik had gevraagd (omdat er wel een soort van bifi-saucijzeworstje bijzat)

Goede communicatie. Vriendelijk en vragen goed beantwoord aan telefoon. Fijn al die mailtjes en smsjes ter bevestiging. Dannweet je tenminste dat het goed is gegaan. En weet j hoe en wat.

Anita

Alles zag er netjes verzorgd en goed uit en bij bezorging werd alles netjes uitgelegd het was erg lekker . Alleen mocht het voor ons iets minder pittig