Het is een uitkomst. Vriendelijke service en goed geregeld bij het brengen en het halen.

Alle producten netjes verpakt en goede presentatie.

Familie Smolders

We hebben een hapjestafel met extra aanvullingen besteld. Prima verzorgd. Goed geregeld en keurig op tijd. Veel variatie, voor iedereen is er wel iets bij.

Goed advies over hoe alles neer te zetten. Alles in bakjes en deze staan weer in een houten bak waardoor het niet rommelig staat op tafel en mooi overzichtelijk blijft.

Alles was echt super goed en lekker

Nee alles wat we hadden was perfect

Claudia Haverkamp

De hapjestafel besteld en dit was een groot succes !
Al onze gasten en wijzelf waren zeer positief, hapjes zijn heel divers en lekker!

Hapjes zijn van zeer goede kwaliteit.

Sylvia

Lekker makkelijk, heel veel variatie in de hapjes, netjes op tijd geleverd met een leuke aankleding. Super makkelijk voor mensen met een te volle agenda :-)

Vriendelijkheid, leuke aankleding, lekkere tapas

Elise Vrijken

Erg lekker, snel besteld, mooi opgemaakt. Jullie reageren heel snel. Alleen maar lof!

Ieder hapje smaakt perfect en het wordt erg mooi uitgestald.

De hapjesschaal was erg lekker, de gasten hebben er heerlijk van gegeten

Veel keus en het bezorgen was top. Op de afgesproken tijd.

Prima levering en alle gasten vonden het heerlijke tapas gerechten.

Korte levertijd

JA, hapjes waren wel heel lekker. Mooie pakketje.

Te vroeg geleverd, en sommige artikelen waren om gevallen door dat die doos tijdens levering waarschijnlijk op zijn kop lag!. Dus het werd een smerige bende bij het uitpakken van 3e pakketje en dus... Te vroeg geleverd, en sommige artikelen waren om gevallen door dat die doos tijdens levering waarschijnlijk op zijn kop lag!. Dus het werd een smerige bende bij het uitpakken van 3e pakketje en dus niet meer mooi om uit te delen aan mijn gasten

Ken en Elly Russell

De gasten waren heel erg te spreken over de kwaliteit van het Satéplateau. De kokos kan wat ons betreft achterwege blijven, niemand heeft er iets van genomen (ook de vorige keren niet). In plaats... De gasten waren heel erg te spreken over de kwaliteit van het Satéplateau. De kokos kan wat ons betreft achterwege blijven, niemand heeft er iets van genomen (ook de vorige keren niet). In plaats daarvan iets meer satésaus. De service is TOP. Het personeel keurig netjes.

Wij vinden het prettig dat vrijwel metéén de bestelling bevestigd wordt zodat je zeker weet dat alles is goed gegaan. Ook de sms met de bezorgtijd is fijn, dan kun je daar rekening mee houden. Goed... Wij vinden het prettig dat vrijwel metéén de bestelling bevestigd wordt zodat je zeker weet dat alles is goed gegaan. Ook de sms met de bezorgtijd is fijn, dan kun je daar rekening mee houden. Goed dat er een kaartje in de brievenbus ligt dat alles door Hapjesschaal is opgehaald zodat je je niet af hoeft te vragen of het niet gestolen is.