M. Weijts

Goede service, goede communicatie je weet precies wanneer ze het komen afleveren en nette aflevering alles zag er verzorgd en netjes uit.
En de hapjes waren heerlijk het was een klapper op...
En de hapjes waren heerlijk het was een klapper op mijn feestje iedereen riep erover.

Heerlijk, goed verzorgd, top service

Honcoop

We krijgen pas 15 juli geleverd en kunnen dus nog niet vertellen of het heeft gesmaakt

Eenvoudige functionele website.

Goede site.
Duidelijk uitleg over bezorging.
Fijn dat er daags van te voren ge-sms't wordt over tijdstip levering.

Sms levering!

Alles perfect geregeld en alles smaakte goed.

Service en kwaliteit

Het eten was super.
Voor herhaling vatbaar.

De service is toppie

Angelique Luiken

Heerlijke hapjes en een leuk assortiment

Er wordt geluisterd naar je wensen en mogelijkheden en waar mogelijk zeker iets mee gedaan. Ook bij het afhalen van de spullen hoefde er niet persé iemand thuis te zijn en door het... Er wordt geluisterd naar je wensen en mogelijkheden en waar mogelijk zeker iets mee gedaan. Ook bij het afhalen van de spullen hoefde er niet persé iemand thuis te zijn en door het bevestigingskaartje in de bus wist ik dat het goed afgehandeld was. Top.

De hapjes waren erg lekker, schaal mooi opgemaakt. Prima service

Gevarieerde keuze

We hadden een schaal met hartige en zoetige hapjes. De hartige hapjes en met name de broodjes waren doordrenkt met een merkwaardig smakende en plakkerige saus. Smaakten niet lekker. Maar ook bij de... We hadden een schaal met hartige en zoetige hapjes. De hartige hapjes en met name de broodjes waren doordrenkt met een merkwaardig smakende en plakkerige saus. Smaakten niet lekker. Maar ook bij de rest van de hapjes was het allemaal maar matig. Misschien was een gebruiksaanwijzing ook wel handig geweest. Misschien hadden sommige hapjes wel opgewarmd moeten worden. Geen idee. Kleine cakejes waren prima. De doos met andere zoetigheden was een puinhoop. Leek te zijn gevallen.

Bezorging was op tijd en de verpakking deugde ook.

Reactie Hapjesschaal:

we kunnen ons hier niet echt in vinden ..zie de andere reacties... saus plakt altijd het merkwaardige wat u proefde was de kaneel.doorgaans zeer geliefd! een gebruiksaanwijzing is niet nodig le... we kunnen ons hier niet echt in vinden ..zie de andere reacties... saus plakt altijd het merkwaardige wat u proefde was de kaneel.doorgaans zeer geliefd! een gebruiksaanwijzing is niet nodig le hoeft niks op te warmen mbt uw hapjes zoals aangegeven eten op kamertemperatuur. we hebben altijd geleerd de ene slaapt liever op een harde en de ander liever op een zachte matras. vele mensen vele smaken. zoals u kunt zien is dit een afwijkende mening en die respecteren wij ook en laten de review natuurlijk ook staan!

De tapas waren zeer goed! Met name de gehaktballetjes waren erg lekker!

Service, komen het kostenloos bij je thuisbezorgen en weer ophalen.

Geen idee. Deze mail hebben we al ontvangen, maar de schalen hebben we pas voor volgende week besteld. Handiger zou zijn de mail na de bezorgdatum te sturen

Reactie Hapjesschaal:

hoi niels ! dat gaat nu eenmaal niet sommige mensen bestellen 2 maanden van te voren en sommige 1 dag! we moeten ergens een moment aan het systeem ingeven. het natuurlijk de bedoeling dat na de... hoi niels ! dat gaat nu eenmaal niet sommige mensen bestellen 2 maanden van te voren en sommige 1 dag! we moeten ergens een moment aan het systeem ingeven. het natuurlijk de bedoeling dat na de levering de review plaatst!