10 jaar getrouwd...

Het was prima in orde!

Keurig op tijd geleverd, goed verpakt en het heeft prima gesmaakt..

Marianne Groeneveld

Geweldig.Heel aardige man keurig gekleed.Het eten zag er goed verzorgd uit. En was ook lekker.Het enige minpuntje vond ok de bakjes vers fruit.Die hadden te lang bij het andere eten gestaan en... Geweldig.Heel aardige man keurig gekleed.Het eten zag er goed verzorgd uit. En was ook lekker.Het enige minpuntje vond ok de bakjes vers fruit.Die hadden te lang bij het andere eten gestaan en smaakte daar een beetje naar

De snelle levering.En voor het aantal personen dat je kunt bestellen.En ook nog voor een leuke prijs.

Anja van der Wal

Heel veel, goede kwaliteit, en de service is perfect!

Hele goede service, het wordt aan huis gebracht en ook weer opgehaald.

Prima verzorgt en correcte aflevering

levering volgens afsspraak

M koring

Het was goed geregeld en heerlijk! De gasten waren allemaal positief.

De vriendelijkheid, uitstraling en de kwaliteit van de producten.

Vanessa B

Super lekker

Heerlijk en goed verzorgd. De eitjes zou ik schrappen die laat iedereen liggen

Snel en goed

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor je leuke reactie! de eitjes zijn een waanzinnig succes ze staan in de top van onze bestellingen ! je had ze echt moeten proberen dan was je erachter gekomen hoe lekker ze zijn! jammer... bedankt voor je leuke reactie! de eitjes zijn een waanzinnig succes ze staan in de top van onze bestellingen ! je had ze echt moeten proberen dan was je erachter gekomen hoe lekker ze zijn! jammer dat je ze hebt laten liggen... tot een volgende bestelling.

Ja, het heeft allemaal prima gesmaakt. Alles volgens afspraak geregeld. Mooi op tijd
En het ziet er mooi verzorgd uit.

De overzichtelijke site. Allerlei combinaties te bestellen. Goed verpakt en heel verzorgd zodat het meteen heel mooi geserveerd kan worden.

Jeannette van Heel

Erg goed!
Veel complimentjes gehad!
Top

Goede kwaliteit

Vond het supere om het zo te bestellen en thuis te laten brengen

geen speciaal iets wat me op viel vond fijn om het zo te doen was voor mij de eerste keer en beviel goed