Gerrie

Heerlijke hapjes, mooi op tijd bezorgd en zag er prima uit.
Heerlijke hapjes, mooi op tijd bezorgd en zag er prima uit.
Slecht vond ik de communicatie via Facebook. Ik heb meerdere keren de vraag gesteld of het eten na afloop ingevroren kon worden en heb geen enkele keer een antwoord gekregen. Er werd gezegd dat ik tot dag van te voren kon bestellen om juiste hoeveelheid te bestellen. Toen ik nogmaals vroeg of het eten ingevroren kon worden kreeg ik alleen een smiley. Toen ik daarna nogmaals de vraag stelde en er bij vermelde dat ik het toch wel vervelend vond dat mijn vraag niet beantwoord werd heb ik helemaal geen antwoord meer gekregen. Terwijl je op Facebook wel kunt zien dat bericht gelezen is. Dus communicatie is absoluut een minpunt

Goede kwaliteit eten

Reactie Hapjesschaal:

hallo gerrie! fantastisch om te horen dat het gesmaakt heeft! we krijgen over heel veel schijfen vragen binnen via de app sms Facebook mail etc! soms missen we wel eens een vraagje..gewoon even... hallo gerrie! fantastisch om te horen dat het gesmaakt heeft! we krijgen over heel veel schijfen vragen binnen via de app sms Facebook mail etc! soms missen we wel eens een vraagje..gewoon even bellen of een directe mail sturen en je krijgt gelijk je antwoord! check hieronder even wat iedereen meld over de communicatie 1 van onze sterkste punten.

Jeroen de Visser

Gemakkelijke dienst en smakelijke producten

No worries aan alles is gedacht en hoeft het alleen maar op te eten

Hapjesschaal bood mij precies wat ik nodig had: een snelle manier om lekkere hapjes online te bestellen en geleverd te krijgen. De online reviews gaven mij het vertrouwen dat het een goede... Hapjesschaal bood mij precies wat ik nodig had: een snelle manier om lekkere hapjes online te bestellen en geleverd te krijgen. De online reviews gaven mij het vertrouwen dat het een goede dienstverlening zou zijn. Ik heb voor mijn verjaardagsborrel besteld, helaas was er door drukte wat teleurstelling over levertijd en daardoor de uiteindelijke staat van de hapjes. Maar zoals eigenlijk wel verwacht, hebben ze dit van hapjesschaal keurig opgelost. Chapeau!

Gemakkelijk te bestellen en hele goede service

Ligtvoet

Simpel goed en lekker

Goede snelle service

A. van Duijnhoven

Duidelijke communicatie. Vriendelijke bezorging met uitleg van de hapjes. Heel mooie presentatie/ komt super overeen met foto webshop. Werd over het algemeen als lekker ervaren. (kinderen 10-12jr.... Duidelijke communicatie. Vriendelijke bezorging met uitleg van de hapjes. Heel mooie presentatie/ komt super overeen met foto webshop. Werd over het algemeen als lekker ervaren. (kinderen 10-12jr. minder enthousiast)

Duidelijke communicatie! Word goed verzorgd afgeleverd.

Sharita Van den bogaard

Het was heerlijk iedereen was enthousiast

Compleet!

Van het begin tot het eind goed bevallen. Wij hadden een examenfeest van onze zoon. De hapjes waren een groot succes, en erg lekker. Enige heel klein minpuntje was dat wij 2 pannen hadden met... Van het begin tot het eind goed bevallen. Wij hadden een examenfeest van onze zoon. De hapjes waren een groot succes, en erg lekker. Enige heel klein minpuntje was dat wij 2 pannen hadden met hapjes, en dat in beide pannen dezelfde 2 soorten hapjes zat. Had gehoopt dat dat net als op de foto 4 verschillende hapjes zouden zijn.

Bestellen gaat erg makkelijk. Je krijgt van te voren bericht wanneer Hapjesschaal ongeveer komt. Heerlijke hapjes.

Milan van Praat

Super!

Afspraken worden nauwkeurig nagekomen

De hapjes waren uitstekend zag er goed verzorgend uit

De schalen zagen er goed verzorgd uit.
Het eten smaakte bijzonder goed.

De service was goed,en de afspraken werden goed nagekomen.